jm
Diggit

V Litvi s pomočjo UI ustvarili fantazijske turistične oglase

V litovskem nacionalnem svetu za razvoj turizma so s pomočjo umetne inteligence ustvarili serijo fantazijskih plakatov, ki državo prikazujejo kot sanjsko izkušnjo z gradovi na nebu, podvodnimi palačami in pravljičnimi vasmi.

V orodje Midjourney so vnesli promocijske fotografije države, to pa je z umetno inteligenco ustvarilo serijo nadrealističnih plakatov, ki na pravljični način predstavlja pokrajine, mesta in njihove tipične jedi. Slike bodo uporabili v novi promocijski akciji za turistično sezono 2023, v kateri bodo vabili obiskovalce, naj se prepustijo »čisti fantaziji« narave, zgodovine in kulinarike.

V grafično delo so bili vključeni tudi izkušeni oblikovalci in njihov kreativni proces, saj so v orodje vnesli navodila in na stotine slik, ki so spodbudile umetno inteligenco, da je ustvarila pravljično Litvo. Iz litovskega nacionalnega sveta za razvoj turizma sporočajo, da so navdušeni nad tem, kako lahko umetna inteligenca posnema stvari, ki so že tako odlične, lepe in navdihujoče, a da mora človek vseeno to izkusiti. In prav to je glavno sporočilo komunikacijske akcije, ki bo zaživela pod sloganom »Litva – izkušnja za delitev«.

 

 

Intervju

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

z
20. 07. 2024

Ste vedeli, da dva priznana slovenska oblikovalca sodelujeta pri letnem izboru nagrad Red…

Naši avtorji