type
Diggit

V katero podjetje Microsoft in Google na veliko investirata?

Orodje, ki ga poganja umetna inteligenca, je od podpornikov dobilo 65 milijonov dolarjev naložb, med katerimi so tudi Microsoft, Google in M12.

Delovno orodje, namenjeno marketinškim aktivnostim, pomaga ustvarjati slikovno gradivo za platforme, kot je Instagram, hkrati pa s pomočjo umetne inteligence ohranja enovit slog in z njim varnost blagovne znamke.

Orodje se imenuje Typeface in očitno je pritegnilo veliko pozornosti tehnoloških velikanov, saj ga (s skladi tveganega kapitala) med drugim finančno podpirajo Google, Microsoft, M12, Menlo in Lightspeed.

Vanj so skupno investirali 65 milijonov dolarjev.

Zakaj Typeface?

Podjetje Typeface je ustanovil Abhay Parasnis, nekdanji glavni tehnološki direktor podjetja Adobe. Njegova ideja je pomagati podjetjem pri upravljanju njihovih aplikacij z generativno umetno inteligenco, hkrati pa s personalizacijo in nadzorom sloga zagotavljati varnost blagovne znamke v času prihajajoče tehnologije.

Uporabnik, ki ga zanima izdelava oglasa za Instagram za določen izdelek, poda orodju nekakšen poziv, tehnologija pa hitro ustvari več možnosti, med katerimi lahko izbira. Z istim postopkom ustvari še spremno besedilo za naslov in opis objave.

Typeface že na voljo

»Typeface uporabljamo pri razvoju vsebin za našo blagovno znamko. Smo zelo zadovoljni in predvsem sveže navdahnjeni z neskončnimi ustvarjalnimi možnostmi,« je dejal Michele Floriani, vodja marketinga pri Sequoia Benefits Group, podjetju, ki se ukvarja z iskanjem kadrov.

Kaj vse je Typeface?

Orodje pa ni namenjeno le ustvarjanju slik in napisov, temveč tudi sestavljanju objav v spletnem dnevniku, kreativnih povzetkov, besedil za e-poštni marketing, opisov ter slik za spletne strani in podobno. V podjetju Typeface so lastno aplikacijo uporabili tudi za sestavljanje svojega (besedilnega in slikovnega) sporočila za javnost.

Kako deluje?

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji