n
Diggit

Umetna inteligenca, ki upravlja komentarje na družbenih medijih

Podjetje BrandBastion je predstavilo orodje BrandBastion Lite, ki z uporabo umetne inteligence (UI) za blagovne znamke hitro in učinkovito upravlja družbena omrežja in komentarje sledilcev.

Podjetje BrandBastion, ponudnik rešitev z umetno inteligenco za upravljanje skupnosti, se prilagaja različnim potrebam blagovnih znamk in jim pomaga pri boljši komunikaciji z občinstvom ter strankami. Podjetje ima več kot 10 let izkušenj z upravljanjem komentarjev za tisoče računov, vključno z Netflixom, Uberjem in RedBullom.

BrandBastion je nedavno predstavil inovativno orodje BrandBastion Lite, ki blagovnim znamkam omogoča lažjo in bolj preprosto komunikacijo s ciljnimi javnostmi, obenem pa poenostavlja upravljanje komentarjev v družbenih medijih.

Platforma je namenjena predvsem podjetjem, ki se soočajo z ogromnim obsegom komentarjev na različnih platformah družbenih medijev (Facebook, TikTok, YouTube in Twitter). S tehnologijo UI omogoča avtomatizacijo moderiranja komentarjev, merjenje čustvenega naboja komentarjev, identifikacijo negativnih komentarjev in komentarjev, ki hitro potrebujejo odgovor.

Intervju

z
26. 02. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

znamm
19. 02. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo…

Desnahemisfera
17. 02. 2024

Dejan Kos in Klemen Smrtnik iz oblikovalskega studia Desnahemisfera sta povsem predana…

Ob razvoju projekta sva kot otroka, zelo se navdušiva in si želiva delati na najvišji ravni, in ljudje to vidijo. Ko začutijo najino navdušenje in…

Naši avtorji