mm
Diggit

Trg igričarstva bo v dveh letih vreden že več kot 275 milijard evrov

Industrija videoiger je v zadnjih treh letih ustvarila več dobička kot filmska in glasbena industrija skupaj.

Iz majhnega sektorja se je v tem obdobju uspešno prelevila v raznoliko večmilijardno industrijo, ki jo spremljajo mnogi tehnološki napredki.

Od pandemije dalje prihodki strmo rastejo

Svetovni prihodki videoiger naj bi najpozneje do leta 2026 presegli 275 milijard evrov, saj se povečujejo za skoraj 10 odstotnih točk letno. Rast prihodkov napoveduje svetlo prihodnost, o njej pa pričajo tudi za javnost zanimivi trendi, ki jih vpeljujejo v to polje – med njimi so najpomembnejši metavesolje, virtualna resničnost, veriženje blokov in podatki v oblaku. Vse to pa ne privlači le igralcev, temveč tudi vlagatelje in oglaševalce.

Kljub temu pa razvijalci videoiger neprestano iščejo nove načine za povečanje prihodkov. Okoli 85 odstotkov prihodkov od videoiger namreč še vedno zagotavljajo brezplačne igre F2P, ki služijo preko  oglasov, plačljivih premium verzij in nakupov znotraj iger.

Rast industrije prinaša tudi nevarnosti, opozarjajo tehnologi – vedno večje zanimanje za igrice bi lahko vodilo v odvisnost, še posebej pri mlajših generacijah. Posledično bi to lahko pomenilo več družbene izoliranosti in duševnih bolezni ali motenj.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji