mm
Diggit

Trg igričarstva bo v dveh letih vreden že več kot 275 milijard evrov

Industrija videoiger je v zadnjih treh letih ustvarila več dobička kot filmska in glasbena industrija skupaj.

Iz majhnega sektorja se je v tem obdobju uspešno prelevila v raznoliko večmilijardno industrijo, ki jo spremljajo mnogi tehnološki napredki.

Od pandemije dalje prihodki strmo rastejo

Svetovni prihodki videoiger naj bi najpozneje do leta 2026 presegli 275 milijard evrov, saj se povečujejo za skoraj 10 odstotnih točk letno. Rast prihodkov napoveduje svetlo prihodnost, o njej pa pričajo tudi za javnost zanimivi trendi, ki jih vpeljujejo v to polje – med njimi so najpomembnejši metavesolje, virtualna resničnost, veriženje blokov in podatki v oblaku. Vse to pa ne privlači le igralcev, temveč tudi vlagatelje in oglaševalce.

Kljub temu pa razvijalci videoiger neprestano iščejo nove načine za povečanje prihodkov. Okoli 85 odstotkov prihodkov od videoiger namreč še vedno zagotavljajo brezplačne igre F2P, ki služijo preko  oglasov, plačljivih premium verzij in nakupov znotraj iger.

Rast industrije prinaša tudi nevarnosti, opozarjajo tehnologi – vedno večje zanimanje za igrice bi lahko vodilo v odvisnost, še posebej pri mlajših generacijah. Posledično bi to lahko pomenilo več družbene izoliranosti in duševnih bolezni ali motenj.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji