mm
Diggit

Trg igričarstva bo v dveh letih vreden že več kot 275 milijard evrov

Industrija videoiger je v zadnjih treh letih ustvarila več dobička kot filmska in glasbena industrija skupaj.

Iz majhnega sektorja se je v tem obdobju uspešno prelevila v raznoliko večmilijardno industrijo, ki jo spremljajo mnogi tehnološki napredki.

Od pandemije dalje prihodki strmo rastejo

Svetovni prihodki videoiger naj bi najpozneje do leta 2026 presegli 275 milijard evrov, saj se povečujejo za skoraj 10 odstotnih točk letno. Rast prihodkov napoveduje svetlo prihodnost, o njej pa pričajo tudi za javnost zanimivi trendi, ki jih vpeljujejo v to polje – med njimi so najpomembnejši metavesolje, virtualna resničnost, veriženje blokov in podatki v oblaku. Vse to pa ne privlači le igralcev, temveč tudi vlagatelje in oglaševalce.

Kljub temu pa razvijalci videoiger neprestano iščejo nove načine za povečanje prihodkov. Okoli 85 odstotkov prihodkov od videoiger namreč še vedno zagotavljajo brezplačne igre F2P, ki služijo preko  oglasov, plačljivih premium verzij in nakupov znotraj iger.

Rast industrije prinaša tudi nevarnosti, opozarjajo tehnologi – vedno večje zanimanje za igrice bi lahko vodilo v odvisnost, še posebej pri mlajših generacijah. Posledično bi to lahko pomenilo več družbene izoliranosti in duševnih bolezni ali motenj.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji