tt
Diggit

TikTok sklenil dogovor s skupino Warner Music

TikTok in družba Warner Music Group sta se podala na skupno pot, ki bo nedvomno spremenila prihodnost tako glasbenega kot tudi digitalnega sektorja.

Gotovo bosta obe entiteti s sodelovanjem uspešnejši, bolj konkretno pa to pomeni, da bodo uporabniki lahko dostopali do široke glasbene zbirke družbe Warner Music Group. Za Warner Music Group to predstavlja številne nove možnosti za monetizacijo, sploh ko pomislimo na to, kako hitro lahko pesem zaslovi na TikToku in spodbudi prodajo.

Tovrstno sodelovanje s platformo TikTok je pionirski korak, ki ga lahko v prihodnje pričakujemo tudi od drugih založb.

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam lahko pridružite za Dnevu_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana organizira Marketing magazin. Dogodek je namenjen letnemu pregledu vseh novosti, trendov in uspešnih praks za uspešno upravljanje družbenih omrežij za podjetja.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji