m
Diggit

TikTok bo razkril, ali je vsebino ustvarila UI

Ne le TikTok, tudi Instagram, Facebook, Google, Amazon in Microsoft bodo uporabnikom jasno razkrivali, kdaj je vsebina ustvarjena s pomočjo umetne inteligence.

Pri TikToku so mnenja, da morajo biti globoki ponaredki (deepfake) in vsebine, ustvarjene s pomočjo umetne inteligence, jasno razkriti in označeni, zato so dodali novo funkcijo, ki to omogoča.

TikTok je v tej luči razvil nov način za ustvarjalce, da razkrijejo, ali njihove objave vsebujejo vsebino, ki jo je ustvarila umetna inteligenca. V razdelku »več možnosti« bo po novem pred nalaganjem videoposnetka mogoče odkljukati možnost »vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco«.

Identifikacijska nalepka ali odstranitev vsebine

Ta oznaka bo ustvarjalcu pomagala preprečiti odstranitev vsebine. TikTok je namreč marca posodobil svoje pravilnike o vsebini in od takrat od uporabnikov zahteva, da ob videoposnetku razkrijejo globoke ponaredke in vsebino, ustvarjeno s pomočjo umetne inteligence. To bodo od zdaj naprej počeli bolj sistematizirano, z identifikacijsko nalepko.

Nova oznaka vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, se je pri manjšem deležu uporabnikov pojavila prejšnji teden, kmalu pa bo dosegljiva vsem uporabnikom TikToka.

Tehnološki velikani skupaj proti neodgovorni rabi UI

Sočasno se podobna merila vzpostavljajo tudi na Instagramu in Facebooku, prav tako pa bodo ta segment oznak vzpostavili tudi pri Googlu, Amazonu in Microsoftu. Vsi ti tehnološki velikani so namreč javno obelodanili, da bodo v prihodnje odgovorno razvijali umetno inteligenco in uporabnike jasno obveščali, kdaj je vsebina ustvarjena z umetno inteligenco.

Več novic, teorij in debat o umetni inteligenci na dogodku AI-SPIRACIJA 20. septembra 2023. 

m

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji