Titina
Diggit

T-2 predstavlja prenovljeno virtualno asistentko Titino

T-2 je predstavil svojo prenovljeno virtualno asistentko Titino, za katero pravijo, da omogoča prijazno in še učinkovitejšo podporo strankam vse dni v tednu, 24 ur na dan.

Virtualno asistentko nove generacije, ki temelji na hibridni tehnologiji za obdelavo naravnega jezika in jezikovnih modelov z izjemno zmogljivostjo, so razvili v sodelovanju s podjetjem 2Mobile, tehnološkim integratorjem rešitev za pogovorno umetno inteligenco.

»Prenovljena virtualna asistentka Titina že v celoti samostojno odgovarja na splošna vprašanja s področij, kjer so potrebe uporabnikov največje. Kmalu bo njena podpora tudi personalizirana, kar pomeni, da bo uporabnikom nudila še višjo raven pomoči. Titina je na voljo kot pogovorna virtualna asistentka na spletni strani www.t-2.net, kjer skrbi za boljšo uporabniško izkušnjo, s tem ko vam pomaga pri vprašanjih glede storitev, paketov, ponudbe, tehničnih težavah, plačilu računov in drugih podobnih zadevah,« pravijo.

Jure Dokl, vodja sektorja za upravljanje odnosov s strankami v podjetju T-2, ob tem poudarja, da je T-2 s prenovljeno Titino še bližje svojim uporabnikom na digitalnih kanalih, saj omogoča prijazno in vedno dostopno komunikacijo. Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile, pa dodaja: »Verjamemo, da je to šele prvi korak našega sodelovanja pri uvajanju rešitev, ki jih poganja umetna inteligenca. Titina predstavlja moderno svetovalko, s katero lahko stranke komunicirajo na preprost način, kar odpira možnosti za nove izkušnje tako obstoječim kot tudi novim naročnikom T-2.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji