mm
Diggit

SOF: V virtualnem svetu z Gavinom Chengom

Kitajski futurist je na SOF-u poudaril, da so izkušnje in čustva v virtualnem svetu enako vredna kot tista iz resničnega sveta.

m

Praktični futurist Gavin Cheng na globalni ravni vodi agencijsko mrežo DDB FTW, specializirano za igričarstvo, e-šport in metavesolje. Kljub temu, da je precej svež v oglaševalski industriji, dobro pozna trende prihodnosti za blagovne znamke, ki vedo, da je »digitalno okolje nova črna«, zato smo ga tudi povprašali po njih.

m

Kateri trendi najbolj vplivajo na oglaševalsko panogo?

Obstajajo trije pomembni trendi, ki vplivajo na to panogo. Prvič, ljudje veliko časa preživljajo v virtualnih svetovih (igranje iger, metavesolje, kakor koli že temu rečemo). Tam se ne le igrajo, temveč tudi družijo, učijo in zaljubljajo. Ti kraji in izkušnje so prav tako pomembni kot resnični svet.  Drugič, pomen družbenih medijev se počasi zmanjšuje. Ljudi je vse težje doseči in ujeti preko njih. In končno, nihče več ne želi gledati oglasov, razen če so ti med tekmo Super Bowl. Zato morajo blagovne znamke ugotoviti, kako doseči te ljudi in kako to storiti na interaktiven in zabaven način, ki bo oblikoval dolgotrajne odnose in zavedanje o blagovni znamki.

Čemu pa si se morale blagovne znamke v prihodnosti izogibati?

Najbolj pomembno in večno znano pravilo je, da blagovne znamke ne bi smele prodajati nobeni kulturi ali demografski skupini, ne da bi poglobljeno raziskale, razumele in spoštovale njihove običaje in prepričanja. Ko govorimo o prihodnosti, velja podobno: ne počnite marketinških potez v virtualnih svetovih, če ne poznate, cenite in razumete njihovih igralcev.

Katera je po vašem mnenju edina prava pot ali strategija za uspeh?

Na SOF-u sem govoril o tem, kako pristopiti k igralništvu kot blagovni znamki, ki ni igralniška. Zagovarjamo in podpiramo, da bi vse blagovne znamke razmišljale o tem, kako sebe in svoje kampanje narediti bolj »igralne« za to novo generacijo potrošnikov. A to ne pomeni, da morajo igrati ali izdelati igro. To pomeni, da ustvarjajo interakcijo z občinstvom, sodelujejo z njim in ga navdušujejo.

 

Celoten intervju z Gavinom Chengom si boste lahko prebrali v novi, dvojni številki MM-a, ki izide na začetku julija.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji