mm
Diggit

SOF: V virtualnem svetu z Gavinom Chengom

Kitajski futurist je na SOF-u poudaril, da so izkušnje in čustva v virtualnem svetu enako vredna kot tista iz resničnega sveta.

m

Praktični futurist Gavin Cheng na globalni ravni vodi agencijsko mrežo DDB FTW, specializirano za igričarstvo, e-šport in metavesolje. Kljub temu, da je precej svež v oglaševalski industriji, dobro pozna trende prihodnosti za blagovne znamke, ki vedo, da je »digitalno okolje nova črna«, zato smo ga tudi povprašali po njih.

m

Kateri trendi najbolj vplivajo na oglaševalsko panogo?

Obstajajo trije pomembni trendi, ki vplivajo na to panogo. Prvič, ljudje veliko časa preživljajo v virtualnih svetovih (igranje iger, metavesolje, kakor koli že temu rečemo). Tam se ne le igrajo, temveč tudi družijo, učijo in zaljubljajo. Ti kraji in izkušnje so prav tako pomembni kot resnični svet.  Drugič, pomen družbenih medijev se počasi zmanjšuje. Ljudi je vse težje doseči in ujeti preko njih. In končno, nihče več ne želi gledati oglasov, razen če so ti med tekmo Super Bowl. Zato morajo blagovne znamke ugotoviti, kako doseči te ljudi in kako to storiti na interaktiven in zabaven način, ki bo oblikoval dolgotrajne odnose in zavedanje o blagovni znamki.

Čemu pa si se morale blagovne znamke v prihodnosti izogibati?

Najbolj pomembno in večno znano pravilo je, da blagovne znamke ne bi smele prodajati nobeni kulturi ali demografski skupini, ne da bi poglobljeno raziskale, razumele in spoštovale njihove običaje in prepričanja. Ko govorimo o prihodnosti, velja podobno: ne počnite marketinških potez v virtualnih svetovih, če ne poznate, cenite in razumete njihovih igralcev.

Katera je po vašem mnenju edina prava pot ali strategija za uspeh?

Na SOF-u sem govoril o tem, kako pristopiti k igralništvu kot blagovni znamki, ki ni igralniška. Zagovarjamo in podpiramo, da bi vse blagovne znamke razmišljale o tem, kako sebe in svoje kampanje narediti bolj »igralne« za to novo generacijo potrošnikov. A to ne pomeni, da morajo igrati ali izdelati igro. To pomeni, da ustvarjajo interakcijo z občinstvom, sodelujejo z njim in ga navdušujejo.

 

Celoten intervju z Gavinom Chengom si boste lahko prebrali v novi, dvojni številki MM-a, ki izide na začetku julija.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji