z
Diggit

Slovenci prvič vabljeni na tekmovanje Zurich Innovation Championship

Gre za največje tekmovanje v zavarovalniški panogi na svetu, na katerem lahko letos prvič sodelujejo tudi zagonska podjetja iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Severne Makedonije ter Bosne in Hercegovine.

Zavarovalniška skupina Zurich (Zurich Insurance Group) organizira 5. globalno tekmovanje v inovacijah Zurich Innovation Championship. Gre za največje tekmovanje v zavarovalniški panogi na svetu, na katerem lahko letos prvič sodelujejo tudi zagonska podjetja iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Severne Makedonije ter Bosne in Hercegovine. Tekmovanje v naši regiji gosti slovensko podjetje za podatkovno znanost ZCAM (Zurich Customer Active Management), ki je del švicarske zavarovalniške skupine Zurich.

Sodelujejo lahko zagonska podjetja s katerega koli področja

Tekmovanje je od leta 2018 zabeležilo že več kot 8.000 prijav in več kot 50 sodelovanj z zagonskimi podjetji. Namen projekta je združiti moči z vrhunskimi inovatorji in start-upi ter skupaj razviti inovativne rešitve, ki zadovoljujejo potrebe strank zavarovalniške skupine Zurich tako na lokalni kot tudi globalni ravni. V sklopu tekmovanja finalisti za razvoj pilotnega projekta prejmejo financiranje v višini do 100.000 dolarjev, v primeru zmage pa tudi možnost dolgoročnega sodelovanja s skupino.

Pri tem ni nujno, da prijavitelji delujejo v zavarovalniški panogi, saj znotraj te obstaja mnogo področij, kjer so inovacije ključne za prilagajanje hitro spreminjajočemu se okolju. Tekmovanje je tako odprto za podjetja s katerega koli področja, ki lahko s svojimi inovacijami pozitivno vplivajo na zadovoljevanje potreb uporabnikov zavarovalniških storitev.

Kako poteka tekmovanje?

Prvi del tekmovanja poteka lokalno, na ravni regije. Ekipa slovenskega podjetja ZCAM bo pregledala vse prijave, prispele do 14. februarja, nato pa se bo po finalnih predstavitvah podjetij odločila za regijskega zmagovalca, ki se bo uvrstil v globalni krog. V tem bo žirija, v kateri so izvršni direktorji zavarovalniške skupine Zurich, izbrala deset zmagovalcev, ki bodo vstopili v pospeševalnik. Ta faza obsega 12-tedenski program za razvoj pobud zmagovalnih podjetij, ki prejmejo projektno financiranje do 100.000 evrov, usposabljanje strokovnjakov, podjetnikov in strokovnih mentorjev ter možnost, da svojo inovacijo razvijajo znotraj skupine Zurich.

Finalisti iz pospeševalnika bodo konec septembra 2024 predstavili dosežke svojih pilotnih projektov na inovacijskem demo dnevu, zmagovalec pa bo svoj projekt implementiral tako na lokalni kot tudi globalni ravni.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji