z
Diggit

Publicis Groupe s 300-milijonsko naložbo v umetno inteligenco

Publicis Groupe bo v naslednjih treh letih vložil 300 milijonov evrov v umetno inteligenco, od tega že letos dobrih 100 milijonov evrov.

Razlog za to je enostaven – nova tehnologija se v oglaševanju uporablja vedno bolj intenzivno in pogosto, zato želijo postati »prva UI v industriji«. Denar bodo v največji svetovni oglaševalski skupini po tržni vrednosti razporedili enakomerno med tehnologijo (vključno z licencami, programsko opremo in infrastrukturo v oblaku) in zaposlene.

Na predstavitvi so razložili, da prav tako načrtujejo integracijo umetne inteligence v svoj trenutni model platforme, ki povezuje vsakega posameznika v podjetju z entiteto, imenovano 'CoreAI', ki temelji na podatkih, ki so jih pridobili na novo ter zgradili sami v zadnjem desetletju. »Prevzemi in transformacija samega podjetja so za nami, skupina se bo zdaj osredotočila na naložbe v tehnologijo, intelektualno lastnino in talente,« je komentiral Arthur Sadoun, direktor Publicis Groupe.

Novoletne čestitke, ustvarjene z uporabo UI

Leto 2024 so v Publicis Groupe začeli na prav poseben, z umetno inteligenco obarvan način. Vsi zaposleni so namreč prejeli edinstveno čestitko, ustvarjeno za vsakega posebej. Sadoun je za zaposlene v eksperimentu z UI nadgradil običajne čestitke in za vsakega posebej ustvaril personalizirano čestitko, ki je vključevala prejemnikove strasti in interese, ter virtualna dvojčka direktorja z imenom AI Directorie+ in AI Maurice.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji