z
Diggit

Publicis Groupe s 300-milijonsko naložbo v umetno inteligenco

Publicis Groupe bo v naslednjih treh letih vložil 300 milijonov evrov v umetno inteligenco, od tega že letos dobrih 100 milijonov evrov.

Razlog za to je enostaven – nova tehnologija se v oglaševanju uporablja vedno bolj intenzivno in pogosto, zato želijo postati »prva UI v industriji«. Denar bodo v največji svetovni oglaševalski skupini po tržni vrednosti razporedili enakomerno med tehnologijo (vključno z licencami, programsko opremo in infrastrukturo v oblaku) in zaposlene.

Na predstavitvi so razložili, da prav tako načrtujejo integracijo umetne inteligence v svoj trenutni model platforme, ki povezuje vsakega posameznika v podjetju z entiteto, imenovano 'CoreAI', ki temelji na podatkih, ki so jih pridobili na novo ter zgradili sami v zadnjem desetletju. »Prevzemi in transformacija samega podjetja so za nami, skupina se bo zdaj osredotočila na naložbe v tehnologijo, intelektualno lastnino in talente,« je komentiral Arthur Sadoun, direktor Publicis Groupe.

Novoletne čestitke, ustvarjene z uporabo UI

Leto 2024 so v Publicis Groupe začeli na prav poseben, z umetno inteligenco obarvan način. Vsi zaposleni so namreč prejeli edinstveno čestitko, ustvarjeno za vsakega posebej. Sadoun je za zaposlene v eksperimentu z UI nadgradil običajne čestitke in za vsakega posebej ustvaril personalizirano čestitko, ki je vključevala prejemnikove strasti in interese, ter virtualna dvojčka direktorja z imenom AI Directorie+ in AI Maurice.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji