z
Diggit

Po novem lahko Adidas nosite tudi v virtualnem svetu

Športna blagovna znamka Adidas je začela uvajati digitalne izdelke na priljubljeno platformo Roblox.

Adidas je stopil ob bok drugim velikim modnim znamkam, kot so Gucci, Nike in Louis Vuitton, ki so že vstopile v virtualni svet Roblox. Pred kratkim je podjetje predstavilo digitalne različice svojih oblačil, ki jih bodo igralci Robloxa (za zdaj v okoljih Princess Dress Up Obby, Cotton Obby in Seaboard City) lahko prilagajali svojim digitalnim avatarjem.

Korak so proslavili s posebno omejeno kolekcijo Adidas x Rush X, ki bo v virtualnem svetu dosegljiva že ta mesec.

S tem korakom želi znamka vzpostaviti stik z novimi kupci in se v digitalnem svetu ponovno povezati z obstoječimi oboževalci. Tuji mediji izpostavljajo, da želja po pridobivanju novih strank prihaja v času, ko se znamka trudi okrevati po aferi s kolekcijo Yeezy, ki naj bi jo sicer maja 2024 vrnili na prodajne police.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji