z
Diggit

Po novem lahko Adidas nosite tudi v virtualnem svetu

Športna blagovna znamka Adidas je začela uvajati digitalne izdelke na priljubljeno platformo Roblox.

Adidas je stopil ob bok drugim velikim modnim znamkam, kot so Gucci, Nike in Louis Vuitton, ki so že vstopile v virtualni svet Roblox. Pred kratkim je podjetje predstavilo digitalne različice svojih oblačil, ki jih bodo igralci Robloxa (za zdaj v okoljih Princess Dress Up Obby, Cotton Obby in Seaboard City) lahko prilagajali svojim digitalnim avatarjem.

Korak so proslavili s posebno omejeno kolekcijo Adidas x Rush X, ki bo v virtualnem svetu dosegljiva že ta mesec.

S tem korakom želi znamka vzpostaviti stik z novimi kupci in se v digitalnem svetu ponovno povezati z obstoječimi oboževalci. Tuji mediji izpostavljajo, da želja po pridobivanju novih strank prihaja v času, ko se znamka trudi okrevati po aferi s kolekcijo Yeezy, ki naj bi jo sicer maja 2024 vrnili na prodajne police.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji