z
Diggit

Po novem lahko Adidas nosite tudi v virtualnem svetu

Športna blagovna znamka Adidas je začela uvajati digitalne izdelke na priljubljeno platformo Roblox.

Adidas je stopil ob bok drugim velikim modnim znamkam, kot so Gucci, Nike in Louis Vuitton, ki so že vstopile v virtualni svet Roblox. Pred kratkim je podjetje predstavilo digitalne različice svojih oblačil, ki jih bodo igralci Robloxa (za zdaj v okoljih Princess Dress Up Obby, Cotton Obby in Seaboard City) lahko prilagajali svojim digitalnim avatarjem.

Korak so proslavili s posebno omejeno kolekcijo Adidas x Rush X, ki bo v virtualnem svetu dosegljiva že ta mesec.

S tem korakom želi znamka vzpostaviti stik z novimi kupci in se v digitalnem svetu ponovno povezati z obstoječimi oboževalci. Tuji mediji izpostavljajo, da želja po pridobivanju novih strank prihaja v času, ko se znamka trudi okrevati po aferi s kolekcijo Yeezy, ki naj bi jo sicer maja 2024 vrnili na prodajne police.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji