mm
Diggit

Optiweb: Vse več prepovedi uporabe ChatGPT-ja

Miha Lavtar, ustanovitelj in direktor podjetja Optiweb, je za bralce MM-a komentiral, zakaj vedno več podjetij prepoveduje interno uporabo ChatGPT-ja in zakaj so ti pomisleki celo na mestu.

Od maja 2023 so podjetja, kot so Amazon, Apple, Samsung, Verizon, JPMorgan, Bank of America, Goldman Sachs in Citigroup, prepovedala uporabo orodja umetne inteligence ChatGPT med svojimi zaposlenimi. Njihovi razlogi se malce razlikujejo, vendar imajo precej skupnih pomislekov, ki so jih izrazili.

Varnost podatkov

Podjetja so zaskrbljena zaradi možnosti uhajanja podatkov ali nenamernega deljenja zaupnih informacij pri uporabi klepetalnih orodij z umetno inteligenco, kot je ChatGPT.

Omejena natančnost in zanesljivost

Čeprav je tehnologija znatno napredovala, še vedno obstajajo omejitve glede njene zmožnosti zagotavljanja točnih in zanesljivih informacij.

Interna orodja umetne inteligence

Mnogo podjetij že ustvarja in spodbuja uporabo lastnih orodij umetne inteligence in se za naloge, kot je pomoč pri kodiranju, ne zanaša na zunanje tehnologije.

Miha Lavtar pri tem poudarja, da ima vsaka organizacija tudi svoje edinstvene vidike in politike, ko gre za sprejemanje in uporabo tehnologij umetne inteligence na delovnem mestu, na Optiwebu pa so v fazi previdnega testiranja. »Aktivno že uporabljamo UI za pomoč pri delu, predvsem pri vsebinskem delu, za osebnega asistenta pri raznoraznih odgovorih, pomoč pri pisanju kode ..., vseeno pa poudarjamo tudi varnostne vidike in še ne gremo predaleč,« pove.

Na vprašanje, ali bi ob vodenju tako velikega tehnološkega podjetja, kot so omenjeni, tudi sam prepovedal uporabo ChatGPT-ja med zaposlenimi, odgovarja: »Ta podjetja posedujejo toliko podatkov, da bi ravnal enako kot oni, v EU pa bi morali biti pri uporabi ChatGPT-ja še toliko bolj previdni, in sicer zaradi višjih standardov in strožjih omejitev varovanja osebnih podatkov. Podatki gredo namreč v ZDA, kjer to področje ni tako sistematizirano.«

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji