km
Diggit

Maybelline: Spoznajte virtualno vplivnico May

Ameriško multinacionalno podjetje za kozmetiko, nego kože, dišave in osebno nego bo po novem za promocijo novih izdelkov na spletu in družbenih omrežjih uporabljalo avatar.

Znamka Maybelline je ob uvedbi svoje nove maskare Falsies Surreal Extensions javnosti prvič predstavila in angažirala tudi njihov novi virtualni avatar, vplivnico May.

Gigi Hadid in virtualni elementi za boljšo prodajo izdelkov

Prihajajoča kampanja, v kateri bo glavno vlogo bo prevzela May, vključuje tudi sodelovanje s svetovno ambasadorko in manekenko Gigi Hadid, na spletu pa bo javnost opazila mnogo realnih, a tudi virtualnih elementov.

May bo pomagala tudi pri prihodnjih kampanjah za nove izdelke Maybellin v resničnem svetu, promovirala bo virtualne izdelke v metavesolju ter predstavljala obraz blagovne znamke pri aktivnostih, povezanih z metavesoljem.

Odločitev za aktiviranje virtualnega avatarja je povezana z rastočim zanimanjem oglaševalcev in potrošnikov ter z drugimi inovativnimi marketinškimi prizadevanji znamke, vključno s tistimi v metavesolju.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji