km
Diggit

Maybelline: Spoznajte virtualno vplivnico May

Ameriško multinacionalno podjetje za kozmetiko, nego kože, dišave in osebno nego bo po novem za promocijo novih izdelkov na spletu in družbenih omrežjih uporabljalo avatar.

Znamka Maybelline je ob uvedbi svoje nove maskare Falsies Surreal Extensions javnosti prvič predstavila in angažirala tudi njihov novi virtualni avatar, vplivnico May.

Gigi Hadid in virtualni elementi za boljšo prodajo izdelkov

Prihajajoča kampanja, v kateri bo glavno vlogo bo prevzela May, vključuje tudi sodelovanje s svetovno ambasadorko in manekenko Gigi Hadid, na spletu pa bo javnost opazila mnogo realnih, a tudi virtualnih elementov.

May bo pomagala tudi pri prihodnjih kampanjah za nove izdelke Maybellin v resničnem svetu, promovirala bo virtualne izdelke v metavesolju ter predstavljala obraz blagovne znamke pri aktivnostih, povezanih z metavesoljem.

Odločitev za aktiviranje virtualnega avatarja je povezana z rastočim zanimanjem oglaševalcev in potrošnikov ter z drugimi inovativnimi marketinškimi prizadevanji znamke, vključno s tistimi v metavesolju.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji