z
Diggit

Mastercard predstavlja novo generacijo osebnega nakupovalnega pomočnika

Orodje Shopping Muse, ki postavlja nova merila osebno prilagojene nakupovalne izkušnje, temelji na umetni inteligenci in ponuja možnost globoke personalizacije.

Mastercard je pred kratkim predstavil Shopping Muse – napredno orodje generativne umetne inteligence, ki bo po njihovih trditvah revolucioniralo način, na katerega potrošniki iščejo in odkrivajo izdelke v digitalnih katalogih trgovcev.

Orodje, ki odlično pozna kupca

Shopping Muse namreč poustvarja doživetje fizične trgovine, saj iz pogovornega jezika potrošnikov izlušči informacije, na podlagi katerih lahko ponudi osebno prilagojena priporočila ter predloge za povezovanje izdelkov in dodatne opreme zanje. Potrošniki lahko uporabijo orodje za raziskovanje ali pa iskanje natančno določenih stvari. Priporočila, ki jih ponuja Shopping Muse, se ujemajo s posameznikovim edinstvenim profilom, namenom in željami ter upoštevajo kontekst potrošnikovih pogovorov skozi daljše časovno obdobje. Na ta način lahko rezultati ponudijo popolne odgovore tudi na najbolj nenavadna vprašanja. Z možnostmi globoke personalizacije, ki jih omogoča rešitev Dynamic Yield, Shopping Muse združuje kontekstualne in vedenjske vpoglede ter na ta način ustvarja priporočila na podlagi prodajalčevih ključnih besed, vizualnih iztočnic ter potrošnikovih navad in želja.

Boljši rezultati za kupce in prodajalce

»Rešitve, kot je Shopping Muse, so naslednji logičen korak v maloprodajni revoluciji ter bistvene za postavljanje potrošnika nazaj v središče popotovanja,« je dejal Raj Seshadri, predsednik oddelka za podatke in storitve pri podjetju Mastercard. »Mastercard uporablja tehnologijo in strojno učenje, da bi ponudil boljše rezultate tako blagovnim znamkam kot tudi potrošnikom.«

Shopping Muse zmanjšuje težave potrošnikov, saj jim pomaga najti popoln izdelek, tudi če ne vedo, kako ga pravilno opisati z besedami, poleg tega so upoštevane potrošnikove navade in želje na podlagi zgodovine brskanja in preteklih nakupov in tako poskrbi, da se predlagani izdelki med seboj dopolnjujejo namesto izključujejo.

»Personalizacija ljudem nudi nakupovalno izkušnjo, kot si je želijo. Inovacije, ki jih poganja umetna inteligenca, so ključ do vseobsežne in prilagojene izkušnje spletnega nakupovanja,« je dejal Ori Bauer, izvršni direktor podjetja Dynamic Yield by Mastercard. »S tem, ko v Shopping Muse uporabljamo moč generativne umetne inteligence, izpolnjujemo pričakovanja potrošnikov ter ustvarjamo nakupovanje, ki je pametnejše in popolnejše kot kdaj koli.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji