m
Diggit

Kako ugrizniti v »metaklobasico«?

Finski proizvajalec hrane HK je v metavesolje vstopil z izdelkom Metawurst (virtualna klobasa v metavesolju) in ob tem ustvaril pet NFT-jev, imenovanih Metawursti.

Metawursti so digitalne reprodukcije HK-jevih klasičnih izdelkov in njihovi NFT-ji so od 1. marca na dražbi na marketu OpenSea. S to aktivnostjo je HK postal prva finska prehrambena znamka v metavesolju, njihova ideja pa je podpreti finsko prehransko kulturo, obenem pa poskusiti nekaj novega v svetu prehrambenih znamk.

Izklicna cena posameznega NFT-ja je bila 0,0020 ETH, kar je primerljivo s ceno paketa klobasic v trgovini.

Digitalna večerja

Za Fince ima klobasa pomembno vlogo v lokalni prehranski kulturi. Digitalna klobasica je posvetilo finskim mettwurstom. Tradicionalno finsko klobaso mettwurst je leta 1956 »izumil« Fritz P. Niinivaara, finski pionir na področju mesne tehnologije, ki se je razširila po vsem svetu. Niti svetovno znana nemška različica mettwursta ne bi obstajala v svoji sedanji obliki brez finskih tehnologij na področju hrane.

»Pet klobas Metawurst je digitalna različica okusnih, klasičnih izdelkov. Okusa in vonja sicer ne moremo prenesti v metavesolje, oblikovanje in inovacijo pa zagotovo lahko in zato smo to tudi naredili,« je dejal Samuel Räikkönen, kreativni direktor pri agenciji SEK, ki je HK-ju pomagala pri projektu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji