ig
Diggit

Instagram in UI: kaj to pomeni za oglaševalce?

Instagram v svojo razvojno strategijo vpeljuje ustvarjalno umetno inteligenco.

Glavni direktor Mete Mark Zuckerberg je povedal, da so se zaradi napredka na področju ustvarjalne umetne inteligence odločili, da bodo to inovacijo vključili v vse svoje produkte. To je odlična novica za digitalne oglaševalce in druge uporabnike, ki lahko pričakujejo številne nove z UI ustvarjene možnosti, ki naj bi revolucionarizirale podobo Instagrama.

Nekaj novosti:

UI-ustvarjanje nalepk: Novost so razkrili že maja v obdobju njenega testiranja. Z UI-ustvarjanjem nalepk bodo lahko oglaševalci objave z lahkoto prilagodili svojim potrebam. Z besedilnimi vnosi bodo lahko ustvarili povsem svoje grafike in podobe.

Sposobnosti vizualnega urejanja: Z orodjema AI brush in Restyle bodo oglaševalci lahko prilagajali svojo vizualno vsebino kot še nikoli prej. Z alternativami, ki jih bo ustvarila UI, bodo lahko spreminjali ozadja ali pa specifične elemente slike.

UI-klepetalnik: Orodje, ki se bo aktiviralo z vnosom »@ai«,  bo del klepetalnika, s katerim bodo lahko znamke uporabnikom zagotovile takojšnje odgovore na vprašanja o izdelkih, dogodkih in drugem.

Povzemanje sporočil: Zasebna sporočila na Instagramu so vedno bolj osrednji komunikacijski kanal, z UI-povzemanjem sporočil pa bi znamke lahko bolj učinkovito pregledovale povratne informacije ali vprašanja potrošnikov.

Protokoli za transparentnost: Da bi bili potrošniki o tem vedno obveščeni, bo vsakršna vsebina, ki jo bo ustvarila UI, jasno označena.

Morda se zdi, da so te inovacije majhne, ampak pomembno je, da se zavedamo, da smo šele na začetku razvoja UI-ustvarjene vizualne vsebine. Potencial je ogromen, sploh za oglaševalce, ki bi s tovrstnimi spremembami lahko spremenili tudi strategije ustvarjanja vsebine. Čeprav Instagram še ni oznanil, kdaj točno bodo nova orodja na voljo, je dobro, da jih pričakujemo.

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam pridružite na dogodku Dan_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga Marketing magazin organizira marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana. Na lanskem dogodku smo si s Tino Dobovšek, ustanoviteljico podjetja InstaCoach, pogledali, kako je Instagram spremenil svojo strategijo, katere so v letu 2023 njegove prioritete, koliko še zaostajamo za tujino in kakšne so napovedi za prihodnost. Svojo strategijo na Instagramu je predstavil tudi nekdanji slovenski predsednik Borut Pahor in nam zaupal, kako postati Kralj Instagrama.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

m
20. 07. 2024

Kakšni pivci kave smo Slovenci? Smo veliki ljubitelji kofeinskih napitkov ali ne? In…

Naši avtorji