ig
Diggit

Instagram in UI: kaj to pomeni za oglaševalce?

Instagram v svojo razvojno strategijo vpeljuje ustvarjalno umetno inteligenco.

Glavni direktor Mete Mark Zuckerberg je povedal, da so se zaradi napredka na področju ustvarjalne umetne inteligence odločili, da bodo to inovacijo vključili v vse svoje produkte. To je odlična novica za digitalne oglaševalce in druge uporabnike, ki lahko pričakujejo številne nove z UI ustvarjene možnosti, ki naj bi revolucionarizirale podobo Instagrama.

Nekaj novosti:

UI-ustvarjanje nalepk: Novost so razkrili že maja v obdobju njenega testiranja. Z UI-ustvarjanjem nalepk bodo lahko oglaševalci objave z lahkoto prilagodili svojim potrebam. Z besedilnimi vnosi bodo lahko ustvarili povsem svoje grafike in podobe.

Sposobnosti vizualnega urejanja: Z orodjema AI brush in Restyle bodo oglaševalci lahko prilagajali svojo vizualno vsebino kot še nikoli prej. Z alternativami, ki jih bo ustvarila UI, bodo lahko spreminjali ozadja ali pa specifične elemente slike.

UI-klepetalnik: Orodje, ki se bo aktiviralo z vnosom »@ai«,  bo del klepetalnika, s katerim bodo lahko znamke uporabnikom zagotovile takojšnje odgovore na vprašanja o izdelkih, dogodkih in drugem.

Povzemanje sporočil: Zasebna sporočila na Instagramu so vedno bolj osrednji komunikacijski kanal, z UI-povzemanjem sporočil pa bi znamke lahko bolj učinkovito pregledovale povratne informacije ali vprašanja potrošnikov.

Protokoli za transparentnost: Da bi bili potrošniki o tem vedno obveščeni, bo vsakršna vsebina, ki jo bo ustvarila UI, jasno označena.

Morda se zdi, da so te inovacije majhne, ampak pomembno je, da se zavedamo, da smo šele na začetku razvoja UI-ustvarjene vizualne vsebine. Potencial je ogromen, sploh za oglaševalce, ki bi s tovrstnimi spremembami lahko spremenili tudi strategije ustvarjanja vsebine. Čeprav Instagram še ni oznanil, kdaj točno bodo nova orodja na voljo, je dobro, da jih pričakujemo.

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam pridružite na dogodku Dan_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga Marketing magazin organizira marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana. Na lanskem dogodku smo si s Tino Dobovšek, ustanoviteljico podjetja InstaCoach, pogledali, kako je Instagram spremenil svojo strategijo, katere so v letu 2023 njegove prioritete, koliko še zaostajamo za tujino in kakšne so napovedi za prihodnost. Svojo strategijo na Instagramu je predstavil tudi nekdanji slovenski predsednik Borut Pahor in nam zaupal, kako postati Kralj Instagrama.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji