mm
Diggit

Googlov asistent z UI zdaj na voljo za slabih 30 evrov mesečno

Po novem tudi Google svojim uporabnikom ponuja storitve spletnega asistenta z umetno inteligenco, ki kupcem olajša delo z aplikacijami Gmail, Documents, Drive, Slides in drugimi.

V podjetju Alphabet so ustvarili lastno umetno inteligenco (UI) in jo implementirali v večino Googlovih aplikacij na njihovi platformi za delo Workspace. Po novem bodo uporabniki s pomočjo UI lažje izdelovali preglednice, pripravljali diapozitive, povzemali dolge dokumente, ki jih v nasprotnem primeru ne bi dejansko prebrali, razvrščali elektronska sporočila in na njih tudi hitreje in učinkoviteje odgovarjali.

Googlov pomočnik se imenuje »Duet AI« in je od tega tedna dalje dosegljiv v vseh plačljivih različicah njihovega delovnega okolja Workspace – vključno z Gmailom, Driveom, Documents, Slides in drugimi.

Google je na svoji konferenci I/O za razvijalce že na začetku tega leta napovedal spletnega asistenta Duet AI, pri čemer so zbirko novih funkcij predstavili kot »koristnega sodelavca v vseh Googlovih aplikacijah«. Od Dueta uporabniki lahko zahtevajo, da opis v dokumentu spremeni v predstavitev, iz preglednic ustvari grafikon in podobno – kot nekakšen podaljšek Workspacea v obliki ChataGPT.

Uporabnikom Workspacea se bo Duet začel pojavljati v praktično vseh aplikacijah, ki jih uporabljajo. Analitiki predvidevajo, da ga uporabniki ne bodo mogli prezreti, tudi če bi to želeli, saj Google rad postavlja nove funkcije v ospredje. Seveda pa bo potrebno za uporabo novega UI orodja plačati okoli 28 evrov mesečno.

 

 

Vprašanja, kot sta »Naj jo uporabljam ali ne?« in »Mi bo prevzela službo ali olajšala življenje?«, so brezpredmetna. Čas je, da AI implementirate v svoje delo in ga optimizirate. Kako? O tem bo govora na dogodku »AI-spiracija 2024: Kako in kaj z umetno inteligenco v letu 2024«, ki ga pri MM-u organiziramo 20. septembra 2023. Več o dogodku preberite TU.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji