jm
Diggit

Februarja več kot 2000 medijskih objav o umetni inteligenci

Umetna inteligenca privlači veliko pozornosti medijev. V februarju so se ključne besede »umetna inteligenca«, »ChatGPT« in »strojno učenje« v slovenskih medijih pojavile v več kot 2000 objavah, ugotavlja Press Clipping.

Uporaba umetne inteligence (UI) se širi na številna področja, kot so mobilnost, medicina, finance in zabava. Ne prihaja pa le do vzpona tehnologij, temveč tudi do dvomov in strahov, zato mediji o tem fenomenu poročajo vse pogosteje, razvijajo se tudi nove debate.

Za prihodnost se pričakuje, da bo UI postala še bolj pomembna tema v medijih, saj se tehnologija nadaljuje z razvojem in tako se bodo pojavljala dodatna etična in družbena vprašanja, ki jih bo potrebno obravnavati.

Najbolj zanimiva dejstva o umetni inteligenci

  • Več kot 120 milijonov delovnih mest po vsem svetu potrebuje vsaj neko stopnjo umetne inteligence za učinkovito delovanje (IBM).
  • Leta 2020 je bilo na svetu več kot 4,2 milijarde aktivnih uporabnikov virtualnih asistentov (vir: Statista).
  • Do leta 2022 naj bi uporaba umetne inteligence in avtomatizacije izboljšala produktivnost zaposlenih za 40 odstotkov (Gartner).
  • Umetna inteligenca se uporablja tudi za izboljšanje izobraževanja. V nekaterih državah se že uporablja umetna inteligenca za prilagajanje učnega procesa posameznim učencem.
  • Trg chatbotov naj bi se do leta 2025 povečal na več kot 9,4 milijarde dolarjev, kar predstavlja skoraj 30-odstotno letno rast (MarketsandMarkets).
  • Umetna inteligenca se uporablja tudi v kmetijstvu, da se poveča učinkovitost in izboljša pridelek.
  • Uporaba umetne inteligence bo do leta 2030 dodala 15,7 bilijona dolarjev k svetovnemu BDP-ju, kar pomeni 26-odstotno povečanje v primerjavi s trenutnim stanjem (PwC).
  • Umetna inteligenca pomaga tudi pri boju proti kibernetskim napadom in zagotavljanju kibernetske varnosti.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji