jm
Diggit

Februarja več kot 2000 medijskih objav o umetni inteligenci

Umetna inteligenca privlači veliko pozornosti medijev. V februarju so se ključne besede »umetna inteligenca«, »ChatGPT« in »strojno učenje« v slovenskih medijih pojavile v več kot 2000 objavah, ugotavlja Press Clipping.

Uporaba umetne inteligence (UI) se širi na številna področja, kot so mobilnost, medicina, finance in zabava. Ne prihaja pa le do vzpona tehnologij, temveč tudi do dvomov in strahov, zato mediji o tem fenomenu poročajo vse pogosteje, razvijajo se tudi nove debate.

Za prihodnost se pričakuje, da bo UI postala še bolj pomembna tema v medijih, saj se tehnologija nadaljuje z razvojem in tako se bodo pojavljala dodatna etična in družbena vprašanja, ki jih bo potrebno obravnavati.

Najbolj zanimiva dejstva o umetni inteligenci

  • Več kot 120 milijonov delovnih mest po vsem svetu potrebuje vsaj neko stopnjo umetne inteligence za učinkovito delovanje (IBM).
  • Leta 2020 je bilo na svetu več kot 4,2 milijarde aktivnih uporabnikov virtualnih asistentov (vir: Statista).
  • Do leta 2022 naj bi uporaba umetne inteligence in avtomatizacije izboljšala produktivnost zaposlenih za 40 odstotkov (Gartner).
  • Umetna inteligenca se uporablja tudi za izboljšanje izobraževanja. V nekaterih državah se že uporablja umetna inteligenca za prilagajanje učnega procesa posameznim učencem.
  • Trg chatbotov naj bi se do leta 2025 povečal na več kot 9,4 milijarde dolarjev, kar predstavlja skoraj 30-odstotno letno rast (MarketsandMarkets).
  • Umetna inteligenca se uporablja tudi v kmetijstvu, da se poveča učinkovitost in izboljša pridelek.
  • Uporaba umetne inteligence bo do leta 2030 dodala 15,7 bilijona dolarjev k svetovnemu BDP-ju, kar pomeni 26-odstotno povečanje v primerjavi s trenutnim stanjem (PwC).
  • Umetna inteligenca pomaga tudi pri boju proti kibernetskim napadom in zagotavljanju kibernetske varnosti.

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji