Marko Femc
Diggit

DIGGIT: Slovenija skupaj s Kitajsko na poti do boljšega sveta

Marko Femc, direktor Plan-net Avto in Plan-net Solar, svojega predavanja na DIGGIT-u ni začel z nagovorom udeležencem, ampak z oglasom za kitajsko blagovno znamko avtomobilov Kaola.

Predavanje je nato začel pet tisoč let v preteklosti in poudaril, da že toliko let Kitajska poudarja mir kot svojo največjo vrednoto. Nato se je ozrl v prihodnost – v svet, ki nas po njegovih besedah čaka. Svet, v katerem vozijo avtonomna vozila in robotski taksiji, svet, v katerem vse avtomobile poganja električna energija, z enim polnjenjem pa lahko prevozijo tisoč kilometrov. »Kitajska je danes tehnološka velesila in družba prihodnosti. Tam živi štiristo milijonov tehnološko pismenih mladih ljudi, ki ustvarjajo svet, o katerem lahko večina le sanja,« je poudaril.

In po njegovem mnenju bi lahko prav Slovenija sodelovala v tej prihodnosti. Ena od naših prednosti je Luka Koper, strateška točka, ki je na poti v Evropo najbližja Kitajski in bi po njegovem mnenju lahko postala energetski hub in katalizator razvoja slovenske avtomobilske in baterijske industrije. »Smo na pragu nove dobe,« je Marko Femc sklenil svoje predavanje in dejal, da lahko Kitajska in Slovenija skupaj ustvarita boljši svet.

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji