nn
Diggit

Cannes Lions 2023: Tekmovanje Epica ima žiranta z umetno inteligenco

Epica, tekmovanje v oglaševalski kreativnosti, ki je posebno po tem, da so člani žirije novinarji marketinških publikacij, med njimi tudi MM, je dobila novega sodnika kreativnih del, in sicer umetno inteligenco.

Tekmovanje Epica v duhu časa neprestano doživlja spremembe. Te je na novinarskem srečanju v Cannesu predstavil Mark Tungate, uredniški direktor Epice. Obiskovalce tradicionalnega kosila, ki je potekalo na plaži medijske družbe RTL, je sprva razveselila novica, da bo letošnje žiriranje nagrad po več letih premora zopet potekalo v živo, in sicer novembra v Parizu. Tam se bodo sestali novinarji marketinških medijev z vsega sveta in ocenjevali na tisoče del iz več kot 70 držav.

To leto se jim bo pridružil prvi sodnik kreativnosti, ki ga poganja umetna inteligenca. »Gre za poseben eksperiment, ki bo služil predvsem raziskovalnim namenom. Sodnik ne bo ocenjeval vseh del, le določene kategorij, delo UI-sodnika AIJE pa bodo dodatno presojali še novinarji v žiriji,« je dejal Tungate.

Pri Epici so sicer prevetrili tudi tekmovalne kategorije film, tisk, odnosi z javnostmi, digitalne rešitve, mediji, inovacije, oblikovanje in družbena odgovornost, dodali pa so novo kategorijo umetna inteligenca.

Cilj nagrad Epica je javnosti prikazati vrhunska kreativna dela, ne glede na to, ali prihajajo iz agencij, medijskih svetovalcev, oddelkov za odnose z javnostmi, marketinških ali tehnoloških podjetij, produkcijskih hiš, oblikovalskih studiev ali samostojnih umetnikov.

 

 

 

 

 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji