nn
Diggit

Cannes Lions 2023: Tekmovanje Epica ima žiranta z umetno inteligenco

Epica, tekmovanje v oglaševalski kreativnosti, ki je posebno po tem, da so člani žirije novinarji marketinških publikacij, med njimi tudi MM, je dobila novega sodnika kreativnih del, in sicer umetno inteligenco.

Tekmovanje Epica v duhu časa neprestano doživlja spremembe. Te je na novinarskem srečanju v Cannesu predstavil Mark Tungate, uredniški direktor Epice. Obiskovalce tradicionalnega kosila, ki je potekalo na plaži medijske družbe RTL, je sprva razveselila novica, da bo letošnje žiriranje nagrad po več letih premora zopet potekalo v živo, in sicer novembra v Parizu. Tam se bodo sestali novinarji marketinških medijev z vsega sveta in ocenjevali na tisoče del iz več kot 70 držav.

To leto se jim bo pridružil prvi sodnik kreativnosti, ki ga poganja umetna inteligenca. »Gre za poseben eksperiment, ki bo služil predvsem raziskovalnim namenom. Sodnik ne bo ocenjeval vseh del, le določene kategorij, delo UI-sodnika AIJE pa bodo dodatno presojali še novinarji v žiriji,« je dejal Tungate.

Pri Epici so sicer prevetrili tudi tekmovalne kategorije film, tisk, odnosi z javnostmi, digitalne rešitve, mediji, inovacije, oblikovanje in družbena odgovornost, dodali pa so novo kategorijo umetna inteligenca.

Cilj nagrad Epica je javnosti prikazati vrhunska kreativna dela, ne glede na to, ali prihajajo iz agencij, medijskih svetovalcev, oddelkov za odnose z javnostmi, marketinških ali tehnoloških podjetij, produkcijskih hiš, oblikovalskih studiev ali samostojnih umetnikov.

 

 

 

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji