a
Diggit

Agencije bodo do leta 2030 tretjino zaposlenih nadomestile z UI

Oglaševalske agencije bodo v skladu z napovedjo raziskovalne agencije Forrester Research do leta 2030 zaradi vzpona generativne umetne inteligence (UI) mnogo zaposlenih ali njihovih nalog nadomestila z avtomatizacijo.

Raziskava predvideva, da bo do takrat tudi približno tretjina agencijskih delovnih mest zamenjanih, kar pomeni, da se bodo morali zaposleni prestrukturirati in učiti novih veščin ali pa bodo delovna mesta zapustili. Generativna umetna inteligenca bo najbolj ogrožala uradniške, tajniške in administrativne vloge (28 odstotkov izgub delovnih mest). Oddelkom prodaje in podobnih vlog grozi 22 odstotkov izgub, tržne raziskave in sorodna področja bodo utrpela 18 odstotkov izgub. Kreativni oddelki naj bi ostali tudi po vzponu UI nedotaknjeni.

Več manjših, a bolj sposobnih agencij

Poročilo ugotavlja negativno korelacijo tudi med delovnimi mesti, kot so uredniki, pisci in programerji, ter generativno umetno inteligenco. Ti poklici bodo v prihodnje običajno bolje plačani in njihove položaje bodo zasedali bolje izobraženi, zato bomo v prihodnje priča povečani produktivnosti na teh mestih. Forresterjevo poročilo zaključi, da bo v prihodnosti »več manjših, a bolj sposobnih agencij«.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji