Članki avtorja: Meta Pavlin Avdić

pivo
MMARKETING

Pivo, ki ruši zakone. Namerno.

BBC
MMARKETING

Trajnost kot popolna medijska praksa ali kako to počne BBC

margarina
MMARKETING

Pa tako lep dan je bil, preveč lep za smrt

KimK
MMARKETING

Kim bo vedno izgledala hladno

Molk ni zlato

Molk ni zlato, vsaj ne bi smel biti

smmisel1
MMARKETING

Zares dober svet

apple nature
MMARKETING

»Let's get Frank!«: Ups, bodimo iskreni

reckl
MMARKETING

Ali je možno reciklirati tudi oglaševalske akcije?

smmisel
MMARKETING

Zakaj pa v drugi ali tretji fazi LCA ne bi posegli po načrtih…

LCA

Kakšen je LCA oglaševalske akcije?

čeking
MMARKETING

»Just Ček(-ing)«

izginjanje narave
MMARKETING

Izginjanje narave iz popularne kulture

vinted
MMARKETING

Kako zelena je zelena bilanca?

greeen
MMARKETING

»Nič, kar naredim, ni v redu!«

gourmet
MMARKETING

Saj gastronomija je ženskega spola, kajne?

meta
MMARKETING

Naj bo »meta« v metavesolju tista izvorna meta*, ki jo…

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji