Članki avtorja: Meta Pavlin Avdić

nogomet2

Skriti učinki evropskega prvenstva v nogometu

z
MMARKETING

Resnično berete to? To pa je dosežek!

hellmans
MMARKETING

Še vedno manjkajoči ključni košček

pivo
MMARKETING

Pivo, ki ruši zakone. Namerno.

BBC
MMARKETING

Trajnost kot popolna medijska praksa ali kako to počne BBC

margarina
MMARKETING

Pa tako lep dan je bil, preveč lep za smrt

KimK
MMARKETING

Kim bo vedno izgledala hladno

Molk ni zlato

Molk ni zlato, vsaj ne bi smel biti

smmisel1
MMARKETING

Zares dober svet

apple nature
MMARKETING

»Let's get Frank!«: Ups, bodimo iskreni

reckl
MMARKETING

Ali je možno reciklirati tudi oglaševalske akcije?

smmisel
MMARKETING

Zakaj pa v drugi ali tretji fazi LCA ne bi posegli po načrtih…

LCA

Kakšen je LCA oglaševalske akcije?

čeking
MMARKETING

»Just Ček(-ing)«

izginjanje narave
MMARKETING

Izginjanje narave iz popularne kulture

vinted
MMARKETING

Kako zelena je zelena bilanca?

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji