Članki avtorja: Meta Pavlin Avdić

reckl
MMARKETING

Ali je možno reciklirati tudi oglaševalske akcije?

smmisel
MMARKETING

Zakaj pa v drugi ali tretji fazi LCA ne bi posegli po načrtih…

LCA

Kakšen je LCA oglaševalske akcije?

čeking
MMARKETING

»Just Ček(-ing)«

izginjanje narave
MMARKETING

Izginjanje narave iz popularne kulture

vinted
MMARKETING

Kako zelena je zelena bilanca?

greeen
MMARKETING

»Nič, kar naredim, ni v redu!«

gourmet
MMARKETING

Saj gastronomija je ženskega spola, kajne?

meta
MMARKETING

Naj bo »meta« v metavesolju tista izvorna meta*, ki jo…

bla
MMARKETING

Kako celostna je vaša znamka in zakaj bi to morala biti?

trajn
MMARKETING

SDG ali ESG ali kaj drugega?

trajnost4
MMARKETING

Vaša prva vizualna asociacija na besedo »trajnost« je?

zeleni dogodki
MMARKETING

Zdaj je čas za zelene dogodke

good
MMARKETING

»A še nisi videl inteligentne denarnice, al' kva?«

drevesa
MMARKETING

Saditi ali ne saditi? To ne bi smelo biti vprašanje, pa vendarle…

bla
MMARKETING

Kje začeti?

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji