sporto
Aktualno

Znani so zmagovalci nagrad SPORTO 2021

Znani so najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v jadranski regiji.

»Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, DROM agency, Taktik), »Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (sponzor: Engrotuš, nosilec pravic: Tadej Pogačar, prijavitelj: Agencija 101), »Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez), »Argeta osvaja Planico 2021« (sponzor: Atlantic Droga Kolinska – Argeta, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna\TBWA), »Imamo to. Imamo Tokio!« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez) so postali zmagovalci štirih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2021.

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji SPORTO Sponsorship Award prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.

Žirija je nagradila naslednje projekte:

Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo

»Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, DROM agency, Taktik)

Zmagovalec v podkategoriji Najboljše osebno sponzorstvo

»Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (sponzor: Engrotuš, nosilec pravic: Tadej Pogačar, prijavitelj: Agencija 101)

Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek

»Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje

»Argeta osvaja Planico 2021« (sponzor: Atlantic Droga Kolinska – Argeta, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna\TBWA)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov

»Imamo to. Imamo Tokio!« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)

Posebno nagrado žirije je prejel projekt »Jeklena volja – slovenska bakla« (sponzor: Skupina SIJ, nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, prijavitelj: Skupina SIJ).

Slovenski projekt »Nič mi ne manjka« se bo potegoval za evropsko nagrado

Projekta iz posamezne države prijaviteljice, ki sta v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejela najvišje ocene in sta se uvrstila na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«, sta naslednja: najboljši slovenski projekt je »Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, DROM agency, Taktik), najboljši srbski projekt pa »Doncafe in Olimpijski komite Srbije« (sponzor: Strauss Adriatic, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelj: Strauss Adriatic).

Odločitve o zmagovalcih v rokah mednarodne strokovne žirije

Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji Društvo za marketing Slovenije (DMS), v Srbiji IAA Srbija in na Hrvaškem HURA.

Prijave v vseh kategorijah SPORTO Awards je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 7 članov in ji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. Preostali člani žirije so bili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, Uroš Stanić, strokovni sodelavec v marketingu pri HNK Rijeka, Matjaž Germ, kreativni direktor v Agenciji 101, Lea Lipovšek, partnerska marketinška svetovalka v Microsoftu in predstavnica Društva za marketing Slovenije, Urban Kramberger, menedžer blagovne skupine v Pivovarni Laško Union, in marketinška svetovalka Olivera Nikodijević.

Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji