odl
Aktualno

Znani so finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2023

Strokovna komisija je izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2023, ki jo bodo podelili 30. maja na Slovenski marketinški konferenci.

Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije, ki je vodila letošnjo komisijo nagrade Marketinška odličnost, pravi, da so se na letošnji razpis prijavili odlični marketinški projekti, ki so jih odlikovale tudi vrhunsko napisane prijave. V primerjavi s preteklimi leti je po njenih besedah opazen velik napredek. Strokovna komisija je v prijavah iskala prebojne projekte, ki ambiciozno rešujejo sodobne izzive poslovanja, pri tem pa je marketing glavno vodilo razvoja.

Finalisti pa so ...

V kategoriji odličnost marketinške strategije:

  • »Argeta: Delež kruha« (Atlantic Grupa)
  • »Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat« (Atlantic Grupa)
  • »Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca« (Petrol)

V kategoriji odličnost trajnostnega delovanja:

  • »Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good« (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Okvir pomoči«, 2. sezona (NLB)
  • »Osvežitvene vožnje za starejše« (Zavarovalnica Triglav)

V kategoriji marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere:

  • »Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora Sberbank banke« (NLB)

V kategoriji odličen korak pred drugimi:

  • »Argeta zelenjavni namazi relaunch (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Verjamemo v uspehe – aktivacija športnih sponzorstev« (NLB)

Poleg Petre Čadež so v strokovni komisiji še Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji