odl
Aktualno

Znani so finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2023

Strokovna komisija je izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2023, ki jo bodo podelili 30. maja na Slovenski marketinški konferenci.

Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije, ki je vodila letošnjo komisijo nagrade Marketinška odličnost, pravi, da so se na letošnji razpis prijavili odlični marketinški projekti, ki so jih odlikovale tudi vrhunsko napisane prijave. V primerjavi s preteklimi leti je po njenih besedah opazen velik napredek. Strokovna komisija je v prijavah iskala prebojne projekte, ki ambiciozno rešujejo sodobne izzive poslovanja, pri tem pa je marketing glavno vodilo razvoja.

Finalisti pa so ...

V kategoriji odličnost marketinške strategije:

  • »Argeta: Delež kruha« (Atlantic Grupa)
  • »Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat« (Atlantic Grupa)
  • »Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca« (Petrol)

V kategoriji odličnost trajnostnega delovanja:

  • »Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good« (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Okvir pomoči«, 2. sezona (NLB)
  • »Osvežitvene vožnje za starejše« (Zavarovalnica Triglav)

V kategoriji marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere:

  • »Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora Sberbank banke« (NLB)

V kategoriji odličen korak pred drugimi:

  • »Argeta zelenjavni namazi relaunch (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Verjamemo v uspehe – aktivacija športnih sponzorstev« (NLB)

Poleg Petre Čadež so v strokovni komisiji še Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji