odl
Aktualno

Znani so finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2023

Strokovna komisija je izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2023, ki jo bodo podelili 30. maja na Slovenski marketinški konferenci.

Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije, ki je vodila letošnjo komisijo nagrade Marketinška odličnost, pravi, da so se na letošnji razpis prijavili odlični marketinški projekti, ki so jih odlikovale tudi vrhunsko napisane prijave. V primerjavi s preteklimi leti je po njenih besedah opazen velik napredek. Strokovna komisija je v prijavah iskala prebojne projekte, ki ambiciozno rešujejo sodobne izzive poslovanja, pri tem pa je marketing glavno vodilo razvoja.

Finalisti pa so ...

V kategoriji odličnost marketinške strategije:

  • »Argeta: Delež kruha« (Atlantic Grupa)
  • »Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat« (Atlantic Grupa)
  • »Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca« (Petrol)

V kategoriji odličnost trajnostnega delovanja:

  • »Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good« (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Okvir pomoči«, 2. sezona (NLB)
  • »Osvežitvene vožnje za starejše« (Zavarovalnica Triglav)

V kategoriji marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere:

  • »Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora Sberbank banke« (NLB)

V kategoriji odličen korak pred drugimi:

  • »Argeta zelenjavni namazi relaunch (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Verjamemo v uspehe – aktivacija športnih sponzorstev« (NLB)

Poleg Petre Čadež so v strokovni komisiji še Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji