Splet
Aktualno

Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20- do 30-odstotno rast.

Pri MOSS-u zato verjamemo, da je zdaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta ter s tem prispevamo k umilitvi posledic trenutne situacije.  Z oglaševanjem v slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo v prihodnje vsi lažje živeli.

Zakaj je torej zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

1. Ker smo vsi »online«.

V marcu 2020 se je obiskanost slovenskih spletnih medijev, vključenih v raziskavo MOSS, povečala za 20 %. Posledica pobudbe #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.

2. Ker je posel »online«.

Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.

3. Ker je treba komunicirati.

Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so zdaj na spletu prisotni bolj kot kadar koli prej, korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.

4. Ker boste dobili realne podatke.

MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete svoje digitalne projekte.

5. Ker je treba podpreti lokalno gospodarstvo.

S svojo naložbo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji