Splet
Aktualno

Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20- do 30-odstotno rast.

Pri MOSS-u zato verjamemo, da je zdaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta ter s tem prispevamo k umilitvi posledic trenutne situacije.  Z oglaševanjem v slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo v prihodnje vsi lažje živeli.

Zakaj je torej zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

1. Ker smo vsi »online«.

V marcu 2020 se je obiskanost slovenskih spletnih medijev, vključenih v raziskavo MOSS, povečala za 20 %. Posledica pobudbe #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.

2. Ker je posel »online«.

Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.

3. Ker je treba komunicirati.

Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so zdaj na spletu prisotni bolj kot kadar koli prej, korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.

4. Ker boste dobili realne podatke.

MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete svoje digitalne projekte.

5. Ker je treba podpreti lokalno gospodarstvo.

S svojo naložbo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji