Splet
Aktualno

Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20- do 30-odstotno rast.

Pri MOSS-u zato verjamemo, da je zdaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta ter s tem prispevamo k umilitvi posledic trenutne situacije.  Z oglaševanjem v slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo v prihodnje vsi lažje živeli.

Zakaj je torej zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

1. Ker smo vsi »online«.

V marcu 2020 se je obiskanost slovenskih spletnih medijev, vključenih v raziskavo MOSS, povečala za 20 %. Posledica pobudbe #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.

2. Ker je posel »online«.

Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.

3. Ker je treba komunicirati.

Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so zdaj na spletu prisotni bolj kot kadar koli prej, korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.

4. Ker boste dobili realne podatke.

MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete svoje digitalne projekte.

5. Ker je treba podpreti lokalno gospodarstvo.

S svojo naložbo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji