gd
Aktualno

Za nagrade Zlatega bobna se bo letos potegovalo več del

Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben beleži večje število prijavljenih del kot lani. Dela prihajajo iz 29-ih držav, največ pa jih je prijavljenih v enokanalno sekcijo. Po tej plati je presenetila tudi nova sekcija za kreativno medijsko odličnost.

Kot pravijo organizatorji, več kot polovica letošnjih prijav prihaja s strani neodvisnih agencij, nova sekcija kreativna medijska odličnost pa je s kar 128 prijavljenimi deli presegla njihova pričakovanja.

 

Mednarodne žirije so že začele z ocenjevanjem

Oglaševalci, agencije in drugi strokovnjaki za trženjske komunikacije so letos svoja dela prijavili v pet različnih sekcij: enokanalno, večkanalno, obrtno odličnost, kreativno medijsko odličnost, kreativno poslovno odličnost in posebno sekcijo vse žirije.

Kot pravi direktor tekmovanja Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji Herman & partnerji, Zlati boben tradicionalno igra pomembno vlogo znotraj kreativne, marketinške in oglaševalske skupnosti v evropskem oglaševalskem prostoru. »Zato smo izjemno ponosni, da se je festival letos vrnil še močnejši. Agencije in naročniki iz kar 29-ih držav so letos prijavili svoja dela. Največ jih prihaja iz Ukrajine, Romunije, Poljske, Slovaške, Madžarske in Bolgarije, najboljši odziv iz novih trgov pa prihaja s Švedske. Veselimo se ponovnega srečanja doma, v Portorožu,« pravi.

Direktorica tekmovanja Špela Levičnik Oblak, dodaja, da z največ prijavami vodi enokanalna sekcija, pri čemer so tisk, film in zunanje oglaševanje najmočnejše kategorije. »Verjamem, da nas čaka odlično tekmovanje, polno izjemnih, svežih in navdušujočih idej,« pravi.

Zmagovalci bodo znani 10. oktobra

Mednarodne žirije, ki bodo odločale o zmagovalcih, vodijo mednarodno nagrajeni strokovnjaki z vsega sveta, in sicer Pancho Cassis, partner in globalni kreativni direktor pri agenciji DAVID ZDA/Španija, Aaron Starkman, globalni glavni kreativni direktor pri agenciji Rethink iz Kanade, Ashwini Deshpande, soustanoviteljica in direktorica oblikovalskega studia Elephant Design v Indiji, Barbara Evans, vodilna partnerica pri medijski agenciji Mediaplus Group iz Nemčije in Daniela Iebba, globalna direktorica komunikacij za znamko Heineken®  iz Nizozemske. 

Njihove odločitve bodo znane na slavnostni podelitvi nagrad, kjer bodo razglasili najboljše med najboljšimi: zmagovalca tekmovanja za Mlade bobnarje, ki ga podpira Slovenska turistična organizacija, dobitnike bronastih, srebrnih, zlatih in velikih nagrad, dobitnike nagrad za znamko leta, »najboljše družbeno dobro«, »najboljši lokalni duh« in nove nagrade »game changer«.

Razglasili bodo tudi agencijo leta v regiji Adriatik, dobitnike nagrad za neodvisno agencijo leta, agencijo leta, produkcijsko agencijo leta, digitalno agencijo leta, medijsko agencijo leta, kreativnega direktorja leta ter agencijsko mrežo leta. Med podelitvijo nagrad bodo na odru pozdravili tudi novega člana Galerije slavnih.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji