addiko
Aktualno

Z Oskarjem do evropskega effieja

Repozicioniranje, ki ga je banka Addiko izvedla z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, je med najučinkovitejšimi komunikacijskimi projekti v Evropi.

Addiko in Bruketa&Žinić&Grey sta se s komunikacijsko platformo »Hrček – novi šef banke, ki uvaja spremembe« že drugič uvrstila v finale tekmovanja Effie Europe.

V banki Addiko so izhajali iz želje, da bi morali v mislih potrošnikov vzpostaviti jasno razlikovalno pozicijo. Ker pravijo, da se kot manjša banka ne morejo kosati z velikimi in njihovo ponudbo, so se odločili prevzeti mesto specialista za hitra in enostavna gotovinska posojila. Ta novi položaj so povezali tudi z novo komunikacijsko platformo z novim likom blagovne znamke – hrčkom Oskarjem. Z novo pozicijo in komunikacijo so pridobili nove komitente in dosegli povečanje obsega gotovinskih kreditov.

addiko effie

»Biti v finalu tekmovanja Effie pomeni, da so tržnokomunikacijska prizadevanja organizacije prepoznana. Da je kreativa pomembna, a je le ena od učinkovin. Da je razumljena tudi strategija in da so rezultati – poslovni, marketinški in komunikacijski – ne le povezani in merljivi, ampak sledijo drug drugemu, so realni in tako ali drugače izjemni,« pravijo v banki Addiko, kjer poudarjajo, da so drugačna banka in takšna je tudi njena nova komunikacijska platforma. »Skupaj z novim likom banke, hrčkom Oskarjem, smo utrdili položaj banke specialista ter postali rešitev v življenjskih situacijah, ko stranke potrebujejo finančno podporo hitro in enostavno. Za vse drugo nimamo časa.«

Sonja Martinović, direktorica projektov v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, pa dodaja, da je uvrstitev v finale priznanje odličnega sodelovanja vseh vpletenih – naročnika, agencije, produkcijske hiše in medijev.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji