addiko
Aktualno

Z Oskarjem do evropskega effieja

Repozicioniranje, ki ga je banka Addiko izvedla z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, je med najučinkovitejšimi komunikacijskimi projekti v Evropi.

Addiko in Bruketa&Žinić&Grey sta se s komunikacijsko platformo »Hrček – novi šef banke, ki uvaja spremembe« že drugič uvrstila v finale tekmovanja Effie Europe.

V banki Addiko so izhajali iz želje, da bi morali v mislih potrošnikov vzpostaviti jasno razlikovalno pozicijo. Ker pravijo, da se kot manjša banka ne morejo kosati z velikimi in njihovo ponudbo, so se odločili prevzeti mesto specialista za hitra in enostavna gotovinska posojila. Ta novi položaj so povezali tudi z novo komunikacijsko platformo z novim likom blagovne znamke – hrčkom Oskarjem. Z novo pozicijo in komunikacijo so pridobili nove komitente in dosegli povečanje obsega gotovinskih kreditov.

addiko effie

»Biti v finalu tekmovanja Effie pomeni, da so tržnokomunikacijska prizadevanja organizacije prepoznana. Da je kreativa pomembna, a je le ena od učinkovin. Da je razumljena tudi strategija in da so rezultati – poslovni, marketinški in komunikacijski – ne le povezani in merljivi, ampak sledijo drug drugemu, so realni in tako ali drugače izjemni,« pravijo v banki Addiko, kjer poudarjajo, da so drugačna banka in takšna je tudi njena nova komunikacijska platforma. »Skupaj z novim likom banke, hrčkom Oskarjem, smo utrdili položaj banke specialista ter postali rešitev v življenjskih situacijah, ko stranke potrebujejo finančno podporo hitro in enostavno. Za vse drugo nimamo časa.«

Sonja Martinović, direktorica projektov v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, pa dodaja, da je uvrstitev v finale priznanje odličnega sodelovanja vseh vpletenih – naročnika, agencije, produkcijske hiše in medijev.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji