bla
Aktualno

V spomin Ivici Vidoviću

Nedavno preminuli hrvaški oglaševalski legendi Ivici Vidoviću, dolgoletnemu predsedniku uprave agencije McCann Ericksona Hrvaška in Hrvaške oglaševalske zbornice (predhodnice današnje HURA), se je z zapisom poklonil Jure Apih.

Po tednu dni popolne odklopljenosti prižgem računalnik in »vanredna vijest« me udari v glavo. Umrl je Ivica. Seveda se staramo in počasi odhajamo, vendar je Ivica kot kamnit obelisk stal med vsemi nami in se za vetrove in nevere, ki vihrajo čez nas, ni zmenil. Vsaj zdelo se je tako. Nisva se pogosto srečevala, vsak po svojem morju sva veslala, tekmovala, zmagovala in izgubljala in mnogim se je zdelo neverjetno, da sva se vedno razumela. Spominjam se, s kakšnim žarom je razložil beograjskim stanovskim kolegom, da jugokomunizma ni več in da se moramo odslej pogovarjati in spoštovati drugače. Ivica Vidović je bil Hrvaška v najboljšem pomenu besede. Presegel je naplavine stare slave in odpiral in osvajal nova zmagovita polja. Projekti in akcije, ki jih je vodil, so predstavljali novo, presenetljivo ambiciozno, moderno, duhovito in uspešno državo, ki jo je neizmerno ljubil, a je bil državljan sveta.

Razumel je duh časa, na oglaševalskem festivalu Nove Evrope je z nacionalnim promocijskim nastopom zasenčil prav vse kolege od Trsta do Vladivostoka. Svet pa se vrti naprej. Prehojena pot je za nami in le malokdo se bo jutri še oziral nazaj. Morda niti ni pomembno; zidaki, ki so utemeljili naš čas in na katere pogumno stopajo novi zmagovalci, ostajajo, če se jih kdo spomni ali če se jih ne. Pogrešam te, Ivica.

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji