bla
Aktualno

V spomin Ivici Vidoviću

Nedavno preminuli hrvaški oglaševalski legendi Ivici Vidoviću, dolgoletnemu predsedniku uprave agencije McCann Ericksona Hrvaška in Hrvaške oglaševalske zbornice (predhodnice današnje HURA), se je z zapisom poklonil Jure Apih.

Po tednu dni popolne odklopljenosti prižgem računalnik in »vanredna vijest« me udari v glavo. Umrl je Ivica. Seveda se staramo in počasi odhajamo, vendar je Ivica kot kamnit obelisk stal med vsemi nami in se za vetrove in nevere, ki vihrajo čez nas, ni zmenil. Vsaj zdelo se je tako. Nisva se pogosto srečevala, vsak po svojem morju sva veslala, tekmovala, zmagovala in izgubljala in mnogim se je zdelo neverjetno, da sva se vedno razumela. Spominjam se, s kakšnim žarom je razložil beograjskim stanovskim kolegom, da jugokomunizma ni več in da se moramo odslej pogovarjati in spoštovati drugače. Ivica Vidović je bil Hrvaška v najboljšem pomenu besede. Presegel je naplavine stare slave in odpiral in osvajal nova zmagovita polja. Projekti in akcije, ki jih je vodil, so predstavljali novo, presenetljivo ambiciozno, moderno, duhovito in uspešno državo, ki jo je neizmerno ljubil, a je bil državljan sveta.

Razumel je duh časa, na oglaševalskem festivalu Nove Evrope je z nacionalnim promocijskim nastopom zasenčil prav vse kolege od Trsta do Vladivostoka. Svet pa se vrti naprej. Prehojena pot je za nami in le malokdo se bo jutri še oziral nazaj. Morda niti ni pomembno; zidaki, ki so utemeljili naš čas in na katere pogumno stopajo novi zmagovalci, ostajajo, če se jih kdo spomni ali če se jih ne. Pogrešam te, Ivica.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji