dušan brajic
Aktualno

V spomin Dušanu Brajiću

Pred nekaj dnevi je umrl Dušan Brajić, ki je bil sopotnik mnogih oblikovalcev in zaslužen za podobo časopisnega podjetja Delo in mnogih drugih organizacij. Od njega se je na svoj način poslovil tudi legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih.

Odšel je Dušan. Tako kot Mile, Nino, Matjaž. Bil je eden tistih stebrov našega časa, ki je bil tu od začetka, ko se je nova podoba našega bivanja šele porajala. Ni ga bilo bolj natančnega, doslednega, sistematičnega, nikoli zadovoljnega oblikovalca celostne podobe. Kot bi v kamen klesal pravila večnosti, je razmišljal, okleval, vztrajal pri vsakem delčku celote do konca. Včasih nam je šel malo na živce, spodbujali in priganjali smo ga. Danes nam je žal.

Začel je kot študent arhitekture, nadaljeval kot pomočnik scenografa pri legendarnemu Niku Matulu, bil je skupaj z Liculom, Pajkom, Bavčerjem, Novakom in Kovačevičem ustanovni član Studia Znak, prvega sodobnega oblikovalskega ateljeja v Sloveniji.

Oblikoval je nikoli preseženi priročnik celostne podobe kombinata Sodaso, ki je še danes vzor sistematičnega, natančnega in uporabnega orodja.

Bil je avtor celostne podobe nekdanje Ilirije in bil je član avtorske ekipe, ki je oblikovala prelomno podobo Zveze komunistov.

Od projekta do projekta in od naročnika do naročnika se je razdajal, dokler ni pri prijateljih v Delu Stik našel delo, ki mu je bil zvest do konca. Čeprav praviloma anonimen, je v sodobnejši in kulturnejši podobi komuniciranja časopisnega podjetja našel smisel in poslanstvo.

Danes se poslavljamo od njega, tako kot se poslavljamo od časa, ki smo ga skupaj uživali in zapravljali in od vsega, kar smo skupaj ustvarili.

Danes je nov dan.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji