SoMo Borac
Aktualno

V ožjem izboru za nagrade SoMo Borac 12 slovenskih projektov

17. novembra 2023 bodo v Zagrebu podelili regionalne nagrade za digitalna dela SoMo Borac powered by Httpool. Med več kot 230 prijavami je bilo tudi 41 slovenskih, pri čemer se jih je v ožji izbor uvrstilo 12.

Kar tri uvrstitve v ožji izbor si je z delom #Playforskateistan »prislužila« agencija Futura DDB, in sicer v kategorijah SoMo Global, SoMoRitanac in SoMo Tech. V kategoriji SoMoRitanac je v ožjem izboru še projekt »Spletne brihte« (agencija Taktik, naročnik A1 Slovenija), v kategoriji SoMo Tech pa še »GastarbAIter« (Agencija 101, naročnik Delavska svetovalnica) in »Argetin zgodbarček« (agencija Luna \TBWA, naročnik Atlantic Grupa).

V kategoriji digitalna aktivacija je v ožjem izboru projekt »AI.VAR« (Agencija 101, naročnik Podravka), v kategoriji digitalno zunanje oglaševanje »Prisluhni svojemu slogu« (agencija AV studio, naročnik Spar Slovenija), v kategoriji SoMo Web »Prenova spletne strani telekom.si« (agencija Renderspace, naročnik Telekom Slovenije), v kategoriji SoMo Social »Cocktina komunikacija na Instagramu« (DROM agency, naročnik Atlantic Grupa), v kategoriji TikTok pa projekta »Lepo je biti kmet« (Agencija 101, naročnik Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano) in »Sparov TikTok profil« (agencija DD Studios, naročnik Spar Slovenija).

Vse projekte, ki so se uvrstili v ožji izbor, lahko preverite na povezavi. V prvem krogu je žirija iz vsake kategorije izbrala dela, ki so se uvrstila v ožji izbor. Zdaj sledi drugi krog, v katerem izberejo tri zmagovalce v kategoriji, ki bodo nagrajeni in razglašeni na podelitvi v Zagrebu. Med člani žirije je tudi 15 slovenskih predstavnikov.

Letos dve novi kategoriji

Letošnja podelitev poleg novega konferenčnega dela prinaša tudi novi kategoriji v delu SoMo Advertising – digitalno zunanje oglaševanje in TikTok. SoMo Media, nagrada, ki je bila prvič uvedena lani, je zabeležila porast prijav za več kot četrtino. Miran Pavić, predsednik SoMo Media žirije in generalni direktor Telegrama, je opisal svoje izkušnje pri ocenjevanju projektov za ožji izbor natečaja: »Velik del mojega vsakodnevnega dela so tabele ter analiza finančnih in poslovnih poročil, ki me pomirjajo. A pravo zadovoljstvo prinesejo odlična besedila in posebnosti, kampanje in produkti, novi projekti. Zato sem še posebej vesel, da imam letos priložnost biti predsednik žirije medijskega dela nagrad SoMo Borac. Količina odličnih prijav, ki smo jih imeli priložnost pregledati in oceniti v prvem krogu, je izjemna, še posebej kampanje z medijskih trgov, ki jih ne spremljamo vsak dan. Mediji imajo na teh področjih nešteto izzivov, delajo pa res izredne stvari.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji