conventa crossover nagrade
Aktualno

Tekmovanje za najboljši dogodek leta se začenja

Zaključek poletja bo v znamenju tekmovanja za najboljše regionalne dogodke Conventa Best Event Award.

»Sezona lova na samoroge je odprta,« pravi Gorazd Čad iz agencije Toleranca Marketing, ki je tudi ustanovitelj festivala Conventa Crossover. S samorogi ima v mislih dogodke, ki s svojo vsebino pričajo o brezmejni ustvarjalnosti in strasti njihovih ustvarjalcev. Samorogi industrije srečanj so dogodki, ki presegajo svoje komunikacijske cilje in so hkrati odgovorni do udeležencev, okolja in družbe.

Samorogi, najboljši dogodki v regiji, se bodo konec avgusta ponovno pomerili na tekmovanju Conventa Best Event Award, ki v Ljubljano že od leta 2015 privablja najbolj kreativne organizatorje dogodkov.

Predstavitve prijavljenih projektov bodo potekale v Klubu Cankarjevega doma v ponedeljek, 28. avgusta 2023, kot osrednji del festivala Conventa Crossover. Kot vedno bo projekte ocenjevala eminentna mednarodna žirija, ki jo predstavljajo direktorji priznanih agencij za dogodke in izkustveni marketing. Med 16-člansko žirijo bo letos prvič Anja Rebek iz agencije Fabulatorij, dolgoletni člani žirije pa so tudi Jens Mayer iz nemške agencije Jack Morton, Boris Kovaček iz hrvaške agencije Pepermint, Marteen Schram iz nemškega združenja LiveCom Alliance in Davor Bruketa iz hrvaške agencije Bruketa&Žinić&Gray. Predsednik žirije je letos Ivo. J. Franschitz iz avstrijske agencije Enited.  Zmagovalci bodo razglašeni v torek, 29. avgusta 2023, na gala prireditvi na Ljubljanskem gradu.

conventa2

»Kar šteje, je zgodba«

»Ko smo leta 2015 prvič predstavili koncept tekmovanja, v regiji še ni bilo platforme, ki bi predstavila, česa so sposobni ustvarjalni, pogumni in iznajdljivi organizatorji dogodkov iz držav t. i. nove Evrope. Nagrado smo ustanovili, da bi svetu pokazali, da lahko tekmujemo na najvišji ravni. To so potrdili tudi dobitniki nagrad, ki so po udeležbi na našem priznanje prejeli tudi na drugih mednarodnih tekmovanjih. Conventa Best Event Award je nekakšna odskočna deska, okolje za testiranje kakovosti dogodkov, predvsem pa prostor neskončne inspiracije. Nikakor nočemo, da nagrada postane merjenje porabljenega denarja za tehniko in scenografijo. Za našo nagrado se vsako leto potegujejo projekti za največje svetovne naročnike, na drugi strani pa tudi projekti z nižjimi proračuni. Kar šteje, je zgodba,« je dodal Gorazd Čad.

Nepozabne dogodke vaše agencije lahko na tekmovanje prijavite najkasneje do 14. julija 2023. Prijavljeni dogodki so lahko izvedeni od 1. januarja 2022 do 14. julija 2023. Letos organizatorji ponujajo tudi znižano kotizacijo za agencije, ki bodo prijavile več kot tri projekte.

Dogodke lahko prijavite na uradni spletni strani tekmovanja https://www.crossover.si/best-event-award/.

conventa3

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji