mmm
Aktualno

Tekmovanje BalCannes ima po novem tudi strokovni svet

Organizatorji tekmovanja BalCannes sporočajo, da dogodek nima le nove podobe, temveč tudi nov odbor – strokovni svet. Slovenske barve zastopajo trije kreativni direktorji.

Organizacijski odbor tekmovanja BalCannes je po osvežitvi grafične podobe za naslednje regijsko kreativno tekmovanje BalCannes javil še eno novost; oblikovali so strokovni svet, v katerem je 15 strokovnjakov s področja kreativnosti iz celotne regije.

Ker se BalCannes še naprej razvija kot gonilo poudarjanja kreativnega potenciala celotne regije, so ob pripravah na novo sezono torej ustanovili t. i. strokovni svet BalCannesa – svetovalno telo, ki bo delovalo v fazi načrtovanja in organizacije tekmovanja; njegova primarna naloga pa bo sodelovanje pri usklajevanju dogodka z industrijo na vseh trgih sodelujočih držav (Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Severna Makedonija, Slovenija in Srbija).

Člani sveta bodo prav tako sodelovali v razpravah o temah, kot so skupine in kategorije tekmovanja, izvedba tekmovanja in samo ocenjevanje del.

Po trije predstavniki iz vsake države

V strokovnem svetu tekmovanja bodo predstavniki treh najbolje uvrščenih agencij iz vsake države tekmovalke BalCannesa v tekočem letu: Elena Bozhinova (IDEA Plus 360° Communications, Severna Makedonija), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvaška), Damir Ciglar (Imago Ogilvy, Hrvaška), Jurica Ćorluka (Señor, Hrvaška), Ilinka Crvenkovska (New Moment New Ideas Company Skopje, Severna Makedonija), Aleksandra Dilevska (Publicis Skopje, Severna Makedonija), Bojan Hadžihalilović (Fabrika Sarajevo, Bosna in Hercegovina), Đorđe Janković (PETAK KONAČNO, Srbija), Ejub Kučuk (MITA Group, Bosna in Hercegovina), Nataša Mitrović (Zakaj ne, Srbija), Haris Mujanović (Via Media, Bosna in Hercegovina), Ivan Živković (Pioniri Communications, Srbija); slovenske barva pa bodo zastopali Sašo Dimitrievski (Pristop), Marko Vičić (Futura DDB) in Dino Župančič ( Agencija 101).

»Ti strokovnjaki so se izkazali za najboljše v regiji, zato smo jih povabili, da postanejo del ključnih faz načrtovanja tudi za leto 2024, ko bo BalCannes na novo določil kreativni mozaik regije in slavil le najboljše,« je dejala Jelena Fiškuš, članica organizacijskega odbora tekmovanja.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji