mmm
Aktualno

Tekmovanje BalCannes ima po novem tudi strokovni svet

Organizatorji tekmovanja BalCannes sporočajo, da dogodek nima le nove podobe, temveč tudi nov odbor – strokovni svet. Slovenske barve zastopajo trije kreativni direktorji.

Organizacijski odbor tekmovanja BalCannes je po osvežitvi grafične podobe za naslednje regijsko kreativno tekmovanje BalCannes javil še eno novost; oblikovali so strokovni svet, v katerem je 15 strokovnjakov s področja kreativnosti iz celotne regije.

Ker se BalCannes še naprej razvija kot gonilo poudarjanja kreativnega potenciala celotne regije, so ob pripravah na novo sezono torej ustanovili t. i. strokovni svet BalCannesa – svetovalno telo, ki bo delovalo v fazi načrtovanja in organizacije tekmovanja; njegova primarna naloga pa bo sodelovanje pri usklajevanju dogodka z industrijo na vseh trgih sodelujočih držav (Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Severna Makedonija, Slovenija in Srbija).

Člani sveta bodo prav tako sodelovali v razpravah o temah, kot so skupine in kategorije tekmovanja, izvedba tekmovanja in samo ocenjevanje del.

Po trije predstavniki iz vsake države

V strokovnem svetu tekmovanja bodo predstavniki treh najbolje uvrščenih agencij iz vsake države tekmovalke BalCannesa v tekočem letu: Elena Bozhinova (IDEA Plus 360° Communications, Severna Makedonija), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvaška), Damir Ciglar (Imago Ogilvy, Hrvaška), Jurica Ćorluka (Señor, Hrvaška), Ilinka Crvenkovska (New Moment New Ideas Company Skopje, Severna Makedonija), Aleksandra Dilevska (Publicis Skopje, Severna Makedonija), Bojan Hadžihalilović (Fabrika Sarajevo, Bosna in Hercegovina), Đorđe Janković (PETAK KONAČNO, Srbija), Ejub Kučuk (MITA Group, Bosna in Hercegovina), Nataša Mitrović (Zakaj ne, Srbija), Haris Mujanović (Via Media, Bosna in Hercegovina), Ivan Živković (Pioniri Communications, Srbija); slovenske barva pa bodo zastopali Sašo Dimitrievski (Pristop), Marko Vičić (Futura DDB) in Dino Župančič ( Agencija 101).

»Ti strokovnjaki so se izkazali za najboljše v regiji, zato smo jih povabili, da postanejo del ključnih faz načrtovanja tudi za leto 2024, ko bo BalCannes na novo določil kreativni mozaik regije in slavil le najboljše,« je dejala Jelena Fiškuš, članica organizacijskega odbora tekmovanja.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji