Spoof
Aktualno

Štartaj Slovenija ima nov »hit produkt«: Spoof

Že osmo leto so v podjetju SPAR Slovenija s podporo kupcev izbrali izdelek, ki je najbolj zaznamoval letošnjo sezono projekta Štartaj Slovenija – na podeželju. Naziv »hit produkt« 2023 je dobil prigrizek iz svinjske kožice z imenom Spoof.

Izdelek je delo Tomaža Cimermana, ki pravi, da je vanj vložil veliko truda, znanja, strasti in ljubezni do slovenskega podeželja. Ne dvomi, da bo izdelek stalnica na zabavah, piknikih in druženjih. Hkrati poudarja, da Spoof predstavlja inovativno rešitev za zmanjšanje problematike zavržene hrane – svinjsko kožo, ki jo uporablja za svoj izdelek, se sicer zavrže.

David Kovačič, glavni izvršni direktor podjetja SPAR Slovenija, je ob koncu sezone povedal, da je sezona presegla njihova pričakovanja. »Nismo imeli opravka s tipičnimi podjetniki, ampak z ljudmi, katerih primarna dejavnost je kmetijstvo. Z našo pomočjo so spoznali, kaj vse lahko dosežejo s svojimi izdelki in veseli smo, da smo njim in na splošno slovenskem podeželju dali dodano vrednost,« pravi.

Zadovoljen je tudi Aleš Muhič, direktor trženja medijske hiše PRO PLUS, ki pravi, da so bili odzivi gledalcev letos neverjetni: »Gledanost oddaj je bila rekordna, kar dokazuje, da si ljudje želijo takšnih vsebin in močno podpirajo slovensko podeželje. S ponosom lahko zato sporočim, da so prijave za deveto sezono projekta Štartaj Slovenija odprte.«

Svoje misli ob pogledu na osem let projekta je delila tudi Žana Močnik, direktorica projektov Skupine Formitas: »Ko smo začeli s projektom, nismo vedeli, kakšni bodo odzivi kupcev, kako se bodo podjetniki soočali z izzivi in kako bomo skupaj s partnerji pluli čez celotno obdobje projekta. Ampak današnji dan je dokaz, da se projekt razvija v pravo smer in da ustvarjamo nekaj dobrega.«

V projektu Štartaj Slovenija so v osmih letih skupaj s partnerjema, Skupino Formitas in medijsko hišo PRO PLUS, na police trgovin SPAR in INTERSPAR uspešno postavili že več kot 220 izdelkov in s tem podprli 59 slovenskih podjetniških ekip.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji