styria
Aktualno

»Stalno vlaganje v zurnal24.si in med.over.net je bilo ključno za utrditev na slovenskem trgu«

Med portali, ki so se po januarskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) odlično uvrstili, so tudi portali družbe Styria.

Styria ima v Sloveniji osem spletnih portalov. Med vodilne uvrščajo MojeDelo.com, bolha.com, zurnal24.si in med.over.net, sledijo pa jim še preferenca.si, style.over.net, starševski čvek in mama.over.net. Čeprav je med naštetimi glede na zadnje podatke MOSS za januar 2023 najvišje uvrščen zurnal24.si, generalni direktor Tomaž Gorjup poudarja, da to ni edini vidik uspešnosti, saj recimo bolha.com po meritvah MOSS zaseda 3. mesto med vsemi portali po številu prikazov. »Vsekakor verjamemo, da naš skupni portfelj portalov s svojo raznolikostjo, številom obiskovalcev in frekvenco njihovega obiska predstavlja unikat na slovenskem trgu. Nedvomno si ves čas prizadevamo k novim, izboljšanim storitvam, k sledenju najnovejšim smernicam in iskanju najbolj optimalnih rešitev, ki bodo prijazne do uporabnika,« pravi.

gorjup

Pripravljajo novosti

Letos bodo na največjem spletnem oglasniku bolha.com predstavili nekaj novih storitev, med njimi platformo turizem, ki bo povezovala ponudnike turističnih nastanitev na Hrvaškem in v Sloveniji z dopustniki iz Slovenije.

Prav tako bodo bolha.com nadgradili s storitvijo Brez skrbi, s katero bodo lahko uporabniki svoje izdelke prodajali in kupovali resnično brez skrbi, saj bodo plačilo uredili kar preko portala bolha.com, dostavna služba pa bo izdelek pripeljala od prodajalca do kupca. Če kupec z njim ne bo zadovoljen, bo lahko zahteval vračilo kupnine. Nakup in prodaja bosta tako brezskrbna in varna.

»Kot se je izkazalo v zadnjih treh letih, je bilo stalno vlaganje v zurnal24.si in med.over.net ključno za utrditev na slovenskem trgu in še kako pomembno za doseganje dobrih poslovnih rezultatov, zato bomo tako nadaljevali tudi v prihodnosti,« pravi Tomaž Gorjup.

Slovenci smo v toku s časom

Kot pravi Miro Mauhar, glavni izvršni direktor podjetja Styria Media, je Slovenija eden od treh glavnih trgov poslovanja Styrie (poleg Avstrije in Hrvaške). Po njihovih izkušnjah so slovenski uporabniki spletnih vsebin in storitev v toku s časom, saj redno uporabljajo različne aplikacije in storitve, ne samo domačih, temveč tudi tuje. »Zato si želijo, da so storitve hitre in prijazne za uporabo, k čemer stremimo pri vseh naših portalih in si prizadevamo držati korak s hitrim digitalnim svetom,« je še povedal Tomaž Gorjup.

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji