z
Aktualno

Spletna stran 24ur.com ima že četrt stoletja

Informativna spletna stran 10. februarja praznuje 25 let. Ob jubileju so najbolj ponosni na poglobljeno vsebino, razkrite tematike in odzivno poročanje kot tudi na nagrade in rekordne številke.

»Informativni program Pro Plusa je od leta 1995 paradni konj POP TV. Dnevna oddaja 24UR pa je leta 1999 dobila še digitalnega 'brata', spletno stran 24ur.com. Naš cilj je bil vedno ponuditi kredibilne informacije in novice takoj, ko se zgodijo, jih predstaviti širše, še bolj poglobljeno. Spletna stran 24ur.com ostaja prva izbira uporabnikov in izjemno sem ponosna na delo ekipe, ki bo tudi v prihodnje dosegala nove mejnike. Naš fokus je v digitalni preobrazbi, kamor vlagamo znanje, sredstva in energijo, s tem pa bomo uporabnikom lahko še naprej nudili kakovostno vsebino, preverjene informacije in varno spletno okolje, kar je naša absolutna prioriteta,« je ob 25. obletnici obstoja spletne strani za MM izjavila Stella Litou, direktorica Pro Plusa.

Rekordna priljubljenost

24ur.com je prvi portal v Sloveniji, ki je dosegel milijon mesečnih obiskovalcev. To se je zgodilo decembra leta 2020 v času pandemije, rekordno število obiskovalcev pa so zabeležili tudi avgusta 2023, v času uničujočih poplav. »Bralci so vedeli, da bodo pri nas prejeli najbolj aktualne informacije, preverjena vsebina je njihova pravica in naša dolžnost,« je prepričan Jure Tepina, novinar in odgovorni urednik 24UR.com. »To, da smo vodilni na trgu, ni naklučje. V prvi vrsti gre zahvala ekipi; tehnični in seveda novinarski. Naši novinarji so najhitrejši in podajajo najbolj zanesljive informacije, ponujajo vpodgled v dnevno dogajanje doma in po svetu, ob tem pa vrsto raziskovalnih zgodb. Skupaj s hrvaškimi kolegi združujemo znanje in izkušnje ter prenašamo dobre prakse preko meja. Naša prihodnost je svetla, še bolj digitalna in predvsem uporabniku prijazna.«

Anja Rus Bajželj, vodja oddelka digitalnega trženja na Pro Plusu, je pri tem želela izpostaviti še oglaševalcem prijazne formate, ki ne uničujejo uporaniške izkušnje bralcem: »Še naprej bomo pozornost namenjali razvoju oglasnih formatov, ki odgovarjajo željam na trgu, kot tudi razvoju novih vsebin, ki so zanimive za uporabnike.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji