m
Aktualno

Slovenski izdelek nagrajen na DesignEuropa 2023

Prvi popolnoma integriran 1000-vatni zunajkrmni »e-motor« na svetu je oblikovala Ajda Bertok iz slovenskega podjetja Remigo.

Natečaj DesignEuropa, ki ga vsak leto organizira Urad Evropske unije za intelektualno lastnino (EUIPO), nagrajuje izstopajoče izdelke, oblikovalce in podjetja, ki so zaščiteni in registrirani. V zadnjih 20 letih je bilo pri Uradu EUIPO prijavljenih več kot 2.500 slovenski modelov in tako se jih je nekaj udeležilo tudi letošnje podelitve nagrad, ki je potekala v Berlinu.

Vlagajte v dobro uporabniško izkušnjo in dizajn

Slovensko podjetje Remigo, v katerem so ustvarili in registrirali invovativen izdelek RemigoOne, električni zunajkrmni motor za čolne, je prejelo nagrade DesignEuropa 2023 v kategoriji malih in novoustanovljenih podjetij. Posebnost motorja ni le električni pogon in 100-odstotna integriranost, temveč predvsem njegova funkcionalnost. Na podelitvi nagrad ga je žirija opisala kot lahkega in enostavnega za prevoz in uporabo, tudi za ljudi brez navtičnega znanja, primeren pa je za vse vrste čolnov do 1.500 kilogramov, njegovo zasnovo pa vodijo načela inovativnosti in trajnosti.

»Nagrada pomeni veliko priznanje za vse, kar smo do zdaj naredili. Prav tako pa je potrditev, da se splača vlagati v dobro uporabniško izkušnjo in v dober dizajn. Zmaga je prav tako veliko presenečenje, saj smo tekmovali s podjetji iz vse Evrope, prijavljenih pa je bilo skupno preko 700 del,« je po prejemu nagrade dejal direktor podjetja Marko Remigo.

Skupno tri kategorije

Poleg te kategorije na tekmovanju DesignEuropa podeljujejo nagrade v še dveh kategorijah – industrijska podjetja in posebna nagrada za življenjske dosežke. V kategoriji industrijska podjetja je nagrado prejelo italijansko podjetje Smeg za popolnoma avtomatski aparat za ekspresno kavo, nagrado za življenjske dosežke pa je prejela Maria Benktzon, ki je znana po svojem vključujočem oblikovanju, kot so vrček za kavo, ki ne kaplja, ki ga je oblikovala za letalsko družbo SAS, ter vilice Knork, ki hkrati tudi režejo.

 

m

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji