z
Aktualno

Slovenska spletna stran ocenjena kot najboljša na svetu

Kreativni studio The Wall Communications je prejel nagrado CSS Winner Site of The Day. Pravzaprav je studio v januarju prejel kar dve mednarodni nagradi.

CSS Winner in Awwwards sta dve od najprestižnejših mednarodnih nagrad za priznanje odličnosti v svetu spletnega oblikovanja in razvoja. Na tekmovanji se prijavljajo posamezniki in podjetja, ki izpolnijo obrazce na njunih uradnih spletnih mestih in so nato odobreni s strani mednarodne žirije oblikovalcev in razvijalcev. Ti potem nagrajujejo in predstavlja najboljša spletna mesta, ter preko platforme promovirajo inovativne spletne oblikovalce, razvijalce in agencije.

»Spletna stran je bila do zdaj mednarodno nagrajena dvakrat. 4. januarja 2024 smo prejeli Awwwards Honours, nagrado za prepoznavnost odličnosti spletnega oblikovanja in razvoja, 15. januarja, dobrih deset dni pozneje, pa smo prejeli še večjo, CSS Winner Site of The Day. Ta nagrada nam je pomenila še toliko več, saj CSS Winner vsak dan v koledarskem letu podeli nagrado le najboljše ocenjeni spletni strani na svetu,« je za MM povedal Tine Maher, oblikovalec, razvijalec in kreativni vodja The Wall Communications.

Spletne strani na obeh platformah so ocenjene glede na oblikovanje, funkcionalnost, uporabnost, vsebino in kreativost. »Nagrada je ogromen dosežek, ki nas kot studio in tudi Slovenijo kot državo umešča na sam vrh mednarodnega trga spletnega oblikovanja,« še dodaja.

Slovenija ob boku najboljšim spletnim oblikovalcem

Nagradi torej prepoznavata inovativnost, kakovost in izvedbo oblikovanja v digitalnem prostoru, hkrati pa je The Wall Communications postal prvi in edini slovenski kreativni studio, ki je prejel nagrado Site of The Day. »Mednarodni nagradi, ki smo ju prejeli, sta odraz tega, da se lahko kot slovenski kreativni studio postavimo ob bok najboljšim spletnim oblikovalcem, razvijalcem in agencijam na svetu, kot so Locomotive Studio, Lusion Studio in Unseen Studio,« sta za MM še povedala Tine Maher in Zala Česnik, ki v studiu skrbi za illustracijo, tekstopisje in uredniške vsebine.

z

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji