boben finale
Aktualno

Slovenija z enim finalistom v tekmovalnem programu Zlatega bobna

V tekmo za nagrade mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben se je prebilo le eno slovensko delo: #playforskateistan. So pa v ožjem izboru tekmovanja Mladi bobnarji tudi plakati, ki so delo slovenskih mladih kreativcev.

Mednarodne žirije so izbrale finaliste med prijavami iz 29-ih različnih držav v petih tekmovalnih sekcijah: enokanalna komunikacija, večkanalna komunikacija, obrtna odličnost, kreativna poslovna odličnost in kreativna medijska odličnost ter v posebni sekciji z imenom vse žirije.

Med slovenskimi deli je v ožjem izboru delo #playforskateistan, ki so ga zasnovali v Futuri DDB. Kdo so ostali finalisti, pa lahko preverite na povezavi.

Finaliste je izbrala tudi žirija Mladih bobnarjev. Odločali so se med deli, ki so jih na tekmo lahko prijavili mladi kreativci z vsega sveta.

V ožjem izboru so tudi slovenski predstavniki:

  • plakat »Živi, smej se, ljubi« (»Live, laugh, sLOVEnia«), ki sta ga zasnovali Lučka Fabijan in Jasna Kogoj Krašovec iz DROM Agency,
  • plakat »Ne želimo se hvaliti, ampak ...« (»Not to brag but ...«), ki sta za zasnovali Sara Grmek (SHIFT) in Lara Oset,
  • plakat NSFW, ki sta ga zasnovala Sara Grmek in Andraž Grulja (SHIFT),
  • plakat »Srečajva se v« (»Meet me at«), ki sta ga zasnovala Laura Pintarič in Andrej Ferš iz agencije Aritmija,
  • plakat »Zmenek z mojstrovino« (»A date with a masterpiece«), ki ga je zasnovala Eva Fabijan iz agencije Ideaz,
  • in »Osvajalni nagovor« (»Pick Up Line«), ki sta ga zasnovali Patricija Rantaša in Manja Novak iz agencije Pristop.

Miha Bevc in Špela Levičnik Oblak, direktorja tekme, sta o procesu žiriranja povedala: »Zlati boben je znova povezal izjemno skupino mednarodnih strokovnjakov, ki so se zaradi povečanega števila prijav znašli pred zahtevno nalogo, vendar so s poglobljenimi in pronicljivimi debatami uspeli poiskati tista kreativna dela, ki so si zaslužila nagrade.« Menita, da je festival »s prepoznavanjem velike kreativnosti in izvrstne kakovosti prijavljenih del« tako še enkrat upravičil svoj položaj kot eden od sedmih regionalnih festivalov na svetu, ki so vključeni na WARC-ovo lestvico kreativnosti. »Katera dela in ideje bodo postale merilo odličnosti ter ustvarjalnosti v prihodnosti, pa bo razkrito 10. oktobra na slavnostni podelitvi nagrad,« še dodajata.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji