boben finale
Aktualno

Slovenija z enim finalistom v tekmovalnem programu Zlatega bobna

V tekmo za nagrade mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben se je prebilo le eno slovensko delo: #playforskateistan. So pa v ožjem izboru tekmovanja Mladi bobnarji tudi plakati, ki so delo slovenskih mladih kreativcev.

Mednarodne žirije so izbrale finaliste med prijavami iz 29-ih različnih držav v petih tekmovalnih sekcijah: enokanalna komunikacija, večkanalna komunikacija, obrtna odličnost, kreativna poslovna odličnost in kreativna medijska odličnost ter v posebni sekciji z imenom vse žirije.

Med slovenskimi deli je v ožjem izboru delo #playforskateistan, ki so ga zasnovali v Futuri DDB. Kdo so ostali finalisti, pa lahko preverite na povezavi.

Finaliste je izbrala tudi žirija Mladih bobnarjev. Odločali so se med deli, ki so jih na tekmo lahko prijavili mladi kreativci z vsega sveta.

V ožjem izboru so tudi slovenski predstavniki:

  • plakat »Živi, smej se, ljubi« (»Live, laugh, sLOVEnia«), ki sta ga zasnovali Lučka Fabijan in Jasna Kogoj Krašovec iz DROM Agency,
  • plakat »Ne želimo se hvaliti, ampak ...« (»Not to brag but ...«), ki sta za zasnovali Sara Grmek (SHIFT) in Lara Oset,
  • plakat NSFW, ki sta ga zasnovala Sara Grmek in Andraž Grulja (SHIFT),
  • plakat »Srečajva se v« (»Meet me at«), ki sta ga zasnovala Laura Pintarič in Andrej Ferš iz agencije Aritmija,
  • plakat »Zmenek z mojstrovino« (»A date with a masterpiece«), ki ga je zasnovala Eva Fabijan iz agencije Ideaz,
  • in »Osvajalni nagovor« (»Pick Up Line«), ki sta ga zasnovali Patricija Rantaša in Manja Novak iz agencije Pristop.

Miha Bevc in Špela Levičnik Oblak, direktorja tekme, sta o procesu žiriranja povedala: »Zlati boben je znova povezal izjemno skupino mednarodnih strokovnjakov, ki so se zaradi povečanega števila prijav znašli pred zahtevno nalogo, vendar so s poglobljenimi in pronicljivimi debatami uspeli poiskati tista kreativna dela, ki so si zaslužila nagrade.« Menita, da je festival »s prepoznavanjem velike kreativnosti in izvrstne kakovosti prijavljenih del« tako še enkrat upravičil svoj položaj kot eden od sedmih regionalnih festivalov na svetu, ki so vključeni na WARC-ovo lestvico kreativnosti. »Katera dela in ideje bodo postale merilo odličnosti ter ustvarjalnosti v prihodnosti, pa bo razkrito 10. oktobra na slavnostni podelitvi nagrad,« še dodajata.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji