z
Aktualno

Siol.net se predstavlja v novi podobi

Spletni medij Siol.net je pravkar predstavil svojo prenovljeno podobo, ki prinaša tudi številne vsebinske in tehnološke novosti, za katere zagotavljajo, da so v koraku s svetovnimi digitalnimi trendi. 

Iz TSmedie povedo, da so vsebine po novem organizirane tako, da bralec do njih dostopa lažje in hitreje. Na naslovnici je izpostavljenih več vsebin, kar bralcu omogoča, da ne spregleda najpomembnejših novic in tem dneva. Vsebina, ki jo ustvarja izkušena novinarska ekipa, je prikazana strukturirano in poenoteno. Velik poudarek je na raziskovalnih in avtorskih vsebinah. Aktualne zgodbe na Siol.net so zdaj še bolj digitalne, saj so obogatene s še več foto- in videovsebinami, infografikami, športnimi rezultati. Več je vključevanja objav z družbenih omrežij, dodana sta tudi možnost prevoda strani in širok nabor družbenih omrežij, da lahko bralci prek različnih kanalov priporočajo vsebine svojim prijateljem.

»Prenove smo se lotili predvsem zaradi izboljšanja uporabniške izkušnje na mobilnih napravah. Od zadnje prenove pred osmimi leti so se namreč navade uporabnikov precej spremenile in danes večina spletne medije spremlja na mobilnih napravah. Zato je bilo vodilo pri prenovi 'najprej mobilno'. Drugi, prav tako pomemben razlog so nove rubrike, ki jih uvajamo. Med temi bi posebej izpostavili rubriko Mnenja, saj se zavedamo, da različni pogledi bogatijo svet. V rubriki Mnenja so združene kolumne, Spotkast, intervjuji in pisma bralcev. Pisma bralcev so še ena od novosti, ki smo jo uvedli, saj želimo bralcem ponuditi možnost deliti svoja stališča in mnenja o aktualnih temah, predlagati novosti odločevalcem ali opozoriti na stvari, ki bi lahko bile boljše, drugačne v naši družbi. Načrtujemo še veliko drugih novosti, ki jih bomo letos uvajali postopoma,« povedo za MM.

Pri tem so dodali, da vsaka sprememba terja nekaj časa, da se je navadimo, vendar pa so prvi odzivi izredno pozitivni. »Prejeli smo veliko pohval naših bralcev, prav tako so novosti pozitivno sprejeli tudi naši oglaševalci. Oboji so prepoznali, da sledimo svetovnim digitalnim trendom in da smo trenutno najbolj moderen slovenski spletni medij.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji