Renault
Aktualno

Renault začenja novo poglavje v e-mobilnosti

Med prejemniki velikih nagrad Eurobest je bila tudi blagovna znamka Renault, ki je za oglaševalsko akcijo »Renault – Plug Inn« prejela kar tri velika priznanja.

Akcijo so zasnovali v sodelovanju s pariško agencijo Publicis Conseil, nagrajena pa je bila v kategorijah kreativna poslovna transformacija, kreativna trgovina in kreativna strategija.

Z njo so želeli opozoriti na svojo novo platformo Plug Inn, ki bo omogočila do 475.000 dodatnih električnih polnilnih mest, zahvaljujoč lokalnim skupnostim. Izhajali so iz dejstva, da se po francoskih ulicah vozi več kot milijon električnih vozil, ki jim je na voljo 80.000 javnih polnilnic. Zasnovali so aplikacijo Plug Inn, v katero so povezali gospodinjstva, kjer lahko za manjši znesek vsak napolni svoj avtomobil. Ko se odpravljate na daljšo pot ali na izlet, je skrb, kje boste napolnili svoj avto, tako odveč. To lahko vnaprej preverite na aplikaciji, vnaprej poravnate račun, na kraju samem pa le napolnite baterijo in nadaljujete svojo pot.

»Kot vodilni na področju električnih vozil v Franciji in Evropi zadnjih 10 let je Renault pionir pri ozaveščanju o izzivih trajnostne mobilnosti. Leta 2020 smo že ustvarili prvo 100-odstotno električno vas v Franciji. S tem, ko smo 100-odstotno električne avtomobile Renault Zoé E-Tech dali na voljo vsakemu gospodinjstvu v občini Appy, smo dokazali, da če je mogoče preiti na električna vozila v eni od najbolj izoliranih skupnosti v Franciji, potem je takšen preklop možen povsod,« pravijo in poudarjajo, da se s Plug Innom začenja novo poglavje v mobilnosti v skladu z njihovo dolgoročno vizijo.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji