startaj slovenija
Aktualno

Projekt Štartaj Slovenija s svežimi digitalnimi vsebinami nagovarja mlajše generacije

Po štirih letih projekta Štartaj Slovenija je Spar Slovenija ponovno dal priložnost devetim izjemnim podjetniškim ekipam, ki so sodelovale v dosedanjih sezonah. Avtorje projekta smo povprašali, kako ga nadgrajujejo z digitalnimi vsebinami.

Projekt Štartaj Slovenija, ki daje mladim slovenskim podjetnikom priložnost za poslovni zagon, je nastal pod okriljem treh partnerjev – trgovske družbe Spar Slovenija, medijske hiše POP TV in oglaševalske agencije Formitas Creative. To jesen se za zmago poteguje devet podjetniških ekip, ki so sodelovale v dosedanjih štirih sezonah projekta Štartaj Slovenija.

Z novo sezono so precej novih vsebin dodali tudi na digitalne kanale. S podjetniškimi ekipami in vplivneži, ki so del »družine« Štartaj Slovenija, komunikacija poteka na več kot 30-ih kanalih družbenih omrežij hkrati. »Prisotnost na Instagramu, Facebooku in YouTubu smo letos obogatili s svežimi pristopi. Spar Slovenija odpira nove kanale in nagovarja mlajšo ciljno skupino in bodoče mlade podjetnike. Letos smo vsebino nadgradili s sodelovanjem z mikro- in nanovplivneži na Instagramu, podjetniške vsebine preselili na podkast in se povezali z znanim ustvarjalcem videovsebin na TikToku,« pravijo.

Svež veter vsebin

Letos so v Sparu še nadgradili vplivnostni marketing, ki ga sicer od začetka projekta Štartaj Slovenija vsako leto vključujejo med aktivnosti. »Na družbenih omrežjih Štartaj Slovenija smo od leta 2016 ustvarjali vsebine z več kot 30-imi vplivneži, z njimi spletli dolgoročne poslovne vezi in vsako leto uporabnike pritegnili z najsodobnejšimi formati, ki jih kanali omogočajo. Povabilu za sodelovanje v natečaju #sparfluencer se je odzvalo veliko mladih ustvarjalcev. Med njimi smo jih izbrali nekaj več kot 40, ki so letos poleti na svojih profilih z izdelki prejšnjih sezon Štartaj Slovenija ustvarili več kot 500 vsebin. Doseg mlajše ciljne skupine na Instagramu smo tako še dodatno povečali. Pri ustvarjanju so bili kreativni in iznajdljivi, njihove vsebine pa dovršene. Izbrali smo pet tistih, ki so nas najbolj navdušili, ter jih povabili k sodelovanju in ustvarjanju vsebin z izdelki, ki so letos na najbolj inovativni polici slovenskih podjetnikov,« so za MM povedali v Spar Slovenija.

startaj1

Podjetniške vsebine v osveženem formatu — podkastih

Podjetniške vsebine so preselili tudi na nov format, ki ima vedno več zvestih poslušalcev, podkast. Povezali so se s podjetniškim podkastom Reneseansa, ki ga vodi Maja Voje, in ustvarili posebno izdajo podkasta: izjemnih 9 Štartaj Slovenija. Vojetova vsak petek s podjetniki govori o njihovih izkušnjah na podjetniški poti, ki so navdih vsem bodočim podjetnikom in bodo morda postali naslednja generacija podjetnikov Štartaj Slovenija.

Sodelovanje z Nikom Škrlecom na TikToku

Pozabili niso niti na trenutno eno od najbolj »vročih« družbenih omrežij, TikTok. »Na TikToku smo se v Sparu povezali z vsem dobro poznanim ustvarjalcem videovsebin Nikom Škrlecom, ki na kreativen način preizkuša izdelke letošnjih podjetniških ekip. Pri tem ima kreativno svobodo, da izdelke preizkuša po svoje v različnih TikTok trendih in izzivih, ki navdušujejo mlade ustvarjalce. Z avtentičnimi vsebinami, ki na priljubljeni platformi nagovarjajo mlajšo ciljno skupino in izdelke prikazujejo na nevsakdanji način, smo v Sparu zaplavali v morje vsebin, še preden Slovenijo zajame glavni TikTok val,« so zadovoljni.

startaj2

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji