z
Aktualno

Profil na Facebooku kot ogledalo blagovne znamke

Serijo prispevkov ob 20. obletnici delovanja Facebooka nadaljujemo z mnenji o vlogi tega družbenega omrežja, ki so jih za MM prispevali predstavniki Prve zavarovalnice, Slovenskih železnic in NLB.

Prisotnost na Facebooku je za podjetje zelo pomembna

Katerina Steiner, vodja tržnega komuniciranja v Skupini PRVA, je za MM povedala, da v zavarovalnici Facebook uporabljajo kot prostor za ustvarjanje kakovostnih strokovnih vsebin, znotraj katerih obstoječi sledilci in zavarovanci ter potencialni novi interesenti najdejo odgovore in rešitve na njihova vprašanja in potrebe: »Ta kanal predstavlja ogledalo naše družbe, naših vrednot in poslanstva. Pomembno nam služi kot konsistentno in komplementarno sredstvo za komunikacijo s strankami, prav tako za sporočanje o aktualnih dogodkih, korporativnih in ESG-aktivnostih, promoviramo športna sponzorstva in dogodke, seveda pa želimo občinstvu približati razumevanje prednosti, s pomočjo katerih lahko sami poskrbimo za pomembno preventivo.«

V skupini PRVA danes v primerjavi s preteklimi leti namenjajo manj sredstev za promocijo in oglaševanje. »Vseeno pa je prisotnost na Facebooku pomembnega pomena, tako ga veliko uporabljamo tudi za povezovanje s partnerji v skupnih vsebinah in to uspešno izkoriščamo za doseg novega občinstva. Druga raven je ažurnost vsebin in kakovostna, po potrebi tudi osebna komunikacija z našim občinstvom, kjer se je Facebook izkazal kot kanal, ustrezen za preusmeritev določenega tehničnega vprašanja do naše svetovalne službe, kjer sledilec potencialno postane stranka.«

Težje organsko do uporabnika

NLB v sodelovanju s kreativno in medijsko agencijo v Facebook vlaga veliko naporov, predvsem na področju krepitve zavedanja o blagovni znamki, produktih ali storitev kot tudi na področju bolj prodajno usmerjenih kampanj, pravi Luka Brlan iz oddelka za korporativno komuniciranje. »Uporabljamo ga tudi za sporočanje novic, ozaveščanje in izobraževanja obstoječih strank ter naslavljanje potencialnih bodočih strank. Algoritmi so se v zadnjih letih precej spremenili, zato težje ‘organsko’ nagovorimo uporabnika. Pri oglaševalskih kampanjah se za izbiro kanala odločamo glede na vsebino sporočil in ciljno skupino. Facebook je in, predvidevamo, ostaja pomemben igralec v oglaševalskem svetu, saj se stalno razvija in prilaga,« še dodaja.

Facebooku posvetimj tudi do tri ure na dan

Tanja Rotovnik, specialistka za marketing pri Slovenskih železnicah, se s strokovnimi sodelavci Facebooku posveča vsakodnevno: »Čas, ki ga porabimo za ustvarjanje vsebin in predvsem za komunikacijo z uporabniki, spremljanje objav in odgovarjanje na komentarje, dnevno znaša v povprečju od dve do treh ur.« Kot pravi, sem sodijo uredniške objave, kampanje pa le občasno, ko jim je pomembno, da o določenih spremembah v prometu sporočajo na lokali ravni, ob določeni železniški progi. »Dobre rezultate smo beležili tudi ob promociji ugodnih potovanj z vlaki v tujino, na primer poletne ali adventne destinacije z vlakom, v obliki 'carousel' oglasov kot tudi 'boostanje' uredniško zanimivo zastavljenih objav o določeni ponudbi,« dodaja.

Po njenih besedah v SŽ upajo in verjamejo, da bodo ljudje še vedno dajali prednost pristnemu, realnemu in živemu svetu, družbena omrežja pa bodo pot za delitev mnenj in izkušenj ter povezovanje. »Če bo Facebook poleg tega, da bo znal uredniško zadržati uporabnike na tej platformi znal urednikovati tudi v pristnosti in pogostosti oglasov, ki jim uporabniki lahko verjamejo, bo prihodnost naklonjena oglaševanju na tem omrežju. Če ne, pa bomo izgubili vsi, tako uporabniki družbenih omrežij kot tudi oglaševalci,« meni Manja Plohl.

-

Marketing magazin tudi letos vabi na Dan družbenih omrežij Dan_d, dogodek, namenjen letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij, ki bo 21. marca 2024 v Ljubljani. Zgodnje prijave z nižjo ceno udeležbe so možne le še do 15. februarja 2024.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji