z
Aktualno

Pri Dobrih zgodbah po novem tudi svetujejo pri poslovnih procesih

V podjetju Dobre zgodbe nadgrajujejo svoje uredništvo. Ob poslovnih vsebinah so začeli urednikovati tudi poslovne procese in odnose.

»Dolgo nam je bilo kar malo nerodno, ko smo se ob naročnikih včasih počutili kot nekakšni terapevti za blagovne znamke. Potem pa smo se na njihovo pobudo lotili tudi svetovanja v poslovnih fazah, ki so nujne, da dobre vsebine sploh zaživijo,« poudarja vodilni partner Jernej Verbič. »Ni več dovolj, da zgodbe samo snujemo in pripovedujemo. Pripovedno nit moramo znati tudi nadzorovati in jo pravilno razvijati.«

To ni več zgolj polje marketinga in komunikacij, gre za krepitev interne in B2B komunikacije. Rezultati so po besedah starejšega partnerja Uroša Goričana odlični, a jih spremljajo tudi težke odločitve in zahtevni izzivi.

Premiki v podjetju

Dobre zgodbe ohranjajo tudi svojo osnovno dejavnost – hitro in učinkovito produkcijo vsebin za poslovne komunikacije. »Odzivnost, agilnost in quick content fix so in morajo ostati zapisani v našem DNK,« je odločen izvršni producent Mitja Godnič, ki je z novim letom postal mlajši partner v podjetju. Ob tem se bo še bolj temeljito posvetil razvoju te komponente, ki z razmahom UI-orodij dobiva povsem nove dimenzije. Video, animirane, tekstovne, infografične, interaktivne in strateške zgodbe sicer utečeni ekipi pomaga snovati tudi novi mladi sodelavec, producent zgodb Jakob Kužnik.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji