z
Aktualno

Pri Dobrih zgodbah po novem tudi svetujejo pri poslovnih procesih

V podjetju Dobre zgodbe nadgrajujejo svoje uredništvo. Ob poslovnih vsebinah so začeli urednikovati tudi poslovne procese in odnose.

»Dolgo nam je bilo kar malo nerodno, ko smo se ob naročnikih včasih počutili kot nekakšni terapevti za blagovne znamke. Potem pa smo se na njihovo pobudo lotili tudi svetovanja v poslovnih fazah, ki so nujne, da dobre vsebine sploh zaživijo,« poudarja vodilni partner Jernej Verbič. »Ni več dovolj, da zgodbe samo snujemo in pripovedujemo. Pripovedno nit moramo znati tudi nadzorovati in jo pravilno razvijati.«

To ni več zgolj polje marketinga in komunikacij, gre za krepitev interne in B2B komunikacije. Rezultati so po besedah starejšega partnerja Uroša Goričana odlični, a jih spremljajo tudi težke odločitve in zahtevni izzivi.

Premiki v podjetju

Dobre zgodbe ohranjajo tudi svojo osnovno dejavnost – hitro in učinkovito produkcijo vsebin za poslovne komunikacije. »Odzivnost, agilnost in quick content fix so in morajo ostati zapisani v našem DNK,« je odločen izvršni producent Mitja Godnič, ki je z novim letom postal mlajši partner v podjetju. Ob tem se bo še bolj temeljito posvetil razvoju te komponente, ki z razmahom UI-orodij dobiva povsem nove dimenzije. Video, animirane, tekstovne, infografične, interaktivne in strateške zgodbe sicer utečeni ekipi pomaga snovati tudi novi mladi sodelavec, producent zgodb Jakob Kužnik.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji