Postani strokovnjak za trajnostni marketing
Aktualno

Postani strokovnjak za trajnostni marketing

Nov izobraževalni program Trajnost v marketingu pod okriljem Marketing magazina za vse, ki se zavedate, da z obstoječo marketinško miselnostjo ni prihodnosti. Izobraževanje se začne 17. januarja 2025.

Trajnost v marketingu je tema, ki za sodobna podjetja postaja vse bolj pomembna, zato smo se pri Marketing magazinu odločili za vzpostavitev novega izobraževalnega programa Trajnost v marketingu. Izobraževanje bo potekalo dvakrat tedensko med 17. januarjem in 1. februarjem 2025 v Ljubljani.

TRAJNOSTNI PREBOJI SE LAHKO ZAČNEJO Z MARKETINGOM

»Z marketingom sicer ne bomo rešili sveta, lahko pa ta postane gonilo trajnostnih sprememb v vašem podjetju. Udeleženci šolanja bodo skupaj s strokovnjaki raziskali vlogo, ki jo ima marketing v trajnostni družbi. Pridobili bodo smernice za trajnostno prihodnost, pravo dozo navdiha, dragocene vpoglede in takoj uporabna znanja, da se bodo podjetja lažje lotila sprememb in marketinške pobude snovala v smeri trajnosti,« pravi Žana Žalar, vodja projekta Trajnost v marketingu. 

RAZLIČNA ZNANJA, STRNJENA V KONKRETNE AKCIJE

Izobraževanje Trajnost v marketingu je zasnovano kot učenje skozi prakso in zajema kombinacijo praks od doma in iz tujine, izkušenj podjetij in znamk ter razmislekov in usmeritev priznanih mednarodnih voditeljev na področju trajnosti.

Namenjeno je marketingarjem, komunikatorjem, kadrovnikom, trajnostnim ambasadorjem, predstavnikom nevladnih organizacij oziroma vsem, ki se zavedate, da je sprememba marketinške miselnosti ključni del trajnostne transformacije podjetja.

»NASTAVILI SI BOMO OGLEDALO«

»Če povem povsem iskreno, si bomo nastavili ogledalo in si odgovorili na vprašanje, katera od tistih dveh možnosti, ki ju je že Philip Kotler omenjal konec šestdesetih let prejšnjega stoletja, je danes marketing. Takrat je opredelil, da je marketing lahko zelo močna sila manipuliranja in zlorabe posameznika ali pa nekaj, kar lahko rešuje družbene problematike in odgovarja na potrebe posameznika. Žal se mi zdi, da je danes obveljala prva možnost, a marketing je bil zasnovan, da bi živel drugo. In čas je, da znova naredimo ta premik v naši miselnosti. To je dolgoročna ambicija tega programa. Menim, da je to nekaj, kar se mora zgoditi na vseh mikroravneh znotraj podjetja, mi pa bomo udeležence opremili z veščinami in znanji, da se bo to lahko tudi zgodilo,« pravi programska vodja projekta Meta Pavlin Avdić.

Začetek izobraževanja je 17. januar 2025. Preverite program in se prijavite na trajnostvmarketingu.si. Število mest je omejeno!

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji