jn
Aktualno

POPRAVEK OBJAVE »ALI JE LJUBLJANA ŠE SEJEMSKO MESTO?

Dne 25.02.2023 je bil na portalu https://www.marketingmagazin.si/ objavljen članek z naslovom »ALI JE LJUBLJANA ŠE SEJEMSKO MESTO?«, ki vsebuje netočne informacije, ki so sicer ključne za celovito razumevanje obravnavane teme.

GOSPODARSKO RAZSTAVIŠČE d.o.o., Dunajska cesta 18, 1000 Ljubljana, kot neposredno prizadeta stranka in eno večjih, ne pa edino prizorišče v Ljubljani, kjer potekajo sejmi, vsako leto gosti prireditve z naslednjo, po kronološkem zaporedju navedeno sejemsko vsebino: Informativa, Alpe Adria – sejem turizma kampinga in karavaninga , Gast expo, IFAM, elektronika, robotika, Beauty expo, Tattoo konvencija, sejem Dom, Game gang show, Festival medgeneracijskega sožitja, Otroški bazar, Narava Zdravje, Adria security summit, sejem Clean me, sejem Tečem, Ambinet, Dom+, Knjižni sejem in Smučarski sejem Snežinka, zato v obvestilu z dne 25.02.2023 citirana trditev g. A. Prpiča: »Ljubljana je zagotovo bila sejemsko mesto, menim pa, da si ta naziv komajda še zasluži. Če si ga sploh,« kot osebno mnenje direktorja enega od ponudnikov sejemskih prizorišč ne predstavlja vodila prispevka.

Gospodarsko razstavišče se z različnimi aktivnostmi trudi, da na sejmih, ki jih organizira  pritegne in predstavi čim več novosti in inovacij. Vsem predstaviteljem inovacij in novosti  praviloma ponuja možnost uporabe dodatnih brezplačnih prostorov, raziskovalnim in znanstvenim inštitucijam praviloma podeljuje brezplačne storitve, da predstavijo svoje delo, dosedanje dosežke ter nove ideje, vsem omenjenim pa je namenjena tudi velika pozornost pri predstavitvi posameznega sejma. Tako Gospodarsko razstavišče sodeluje z različnimi fakultetami Univerze v Ljubljani in inštituti ter z drugimi razvojno naravnanimi inštitucijami, samostojno in v sodelovanju z različnimi partnerji pa s ciljem izpostavljanja najboljših podeljuje nagrade za najboljše na svojem področju. Primeroma izpostavljamo, da je bila v okviru delovanja Gospodarskega razstavišča letos že dvanajstič podeljena nagrada Jakob, tokrat na temo Tematska pot kot turistični proizvod. Na sejmu Ambinet je običajno podeljena nagrada TOP 5 za najbolj dovršene izdelke, mladim še ne uveljavljenim podjetnikom in oblikovalcem pa je ponujena možnost predstavitve v okviru TOP idej, kjer je lani svojo idejo ali prototip predstavilo kar 27 posameznikov. Da bi bili lahko na kateremkoli področju v Ljubljani “game changerji” je žal nerealno pričakovati, saj je slovensko gospodarstvo v primerjavi z npr.  nemškim ali skandinavskim premajhno in omejeno z obsegom, enako pa velja tudi za slovenska sejemska prizorišča.

Sejmišče v  Ljubljani seveda ne sme predstavljati bremena davkoplačevalcem, zato mora samostojno pridobiti toliko sredstev, da si omogoči trajnostno poslovanje in da skuša pridobiti dovolj sredstev tudi za obnovo ključne ljubljanske infrastrukture. Gospodarsko razstavišče prav zaradi pospeševanja razvoja mesta in države veliko projektov izvede na način da v njih vlaga. V tem oziru primeroma opozarjamo na leta 2022 izvedeni in pretežno iz poslovanja Gospodarskega razstavišča financirani projekt Zelene verige – borzo ponudbe in povpraševanja po lokalno pridelani hrani, v letih 2014 – 2023 je Gospodarsko razstavišče v obliki popustov in dodatnih naročil (slednjih ne bi naročilo, če ne bi šlo za podporo projektu) podprlo tudi izvedbo kongresne borze Conventa v skupni višini 330.268,64 EUR. Lani pa poleg izvedbe dobrodelnih aktivnosti omogočilo potek Velo-city kongresa v Ljubljani. Omeniti velja tudi, da so bili v času Corona virusa, čeprav je bila v tem času odpovedana večina prireditev na GR, s katerimi se GR financira, prav prostori Gospodarskega razstavišča brezplačno ponujeni v uporabo za izvedbo cepljenja in testiranja v urejenem in varnem okolju.

Tudi Gospodarsko razstavišče uvaja nove projekte vendar z odgovornostjo od obiskovalcev, torej ne na način, da samo združuje več sejmov v isti termin in se tako za posamezno tematiko predstavlja le nekaj razstavljavcev. Nov sejem ustvari, ko zanj pridobi dovolj razstavljavcev, da je sejem zanimiv za obiskovalce. Hkrati izpostavljamo, da Gospodarsko razstavišče ni prevzelo nobene prireditve drugih organizatorjev, če pa se posamezni organizator odloči da prestavi svojo prireditev na Gospodarsko razstavišče pa je to njegova odločitev.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji