podkast
Aktualno

Podkaste spremlja že skoraj tretjina populacije

Mediana v svoji raziskavi o podkastih ugotavlja, da jih spremlja skoraj tretjina Slovencev. To po njihovem pomeni, da podkasti nikakor ne predstavljajo več nišnega orodja, ki z marketinškega vidika ni relevantno.

Med glavnimi ugotovitvami raziskave, v kateri je sodelovalo skoraj 4.000 anketirancev, je, da med poslušalci podkastov prevladujejo mlajšI, bolj izobraženi in premožni, nekaterim temam pa radi prisluhnejo tudi drugi poslušalci.

 

Ugotovili so še:

  • Desetina poslušalcev/gledalcev podkaste spremlja več kot tri ure tedensko. 15 odstotkov jih spremlja od ene do treh ur, tri četrtine pa jim posvetijo manj časa.
  • V povprečju jih spremljajo osem minut dnevno.
  • Vsak dvanajsti poslušalec jih posluša enkrat ali večkrat dnevno, vsak tretji pa tedensko.
  • Podkaste spremljata oba spola, za malenkost bolj moški (53 odstotkov).
  • Na splošno jih spremljajo mlajše ciljne skupine (od 15 do 24 in tudi do 44 let).
  • Praviloma imajo poslušalci višjo izobrazbo (58 odstotkov jih ima končano višjo šolo ali več), glede na zakonski stan pa izstopajo samski.
  • Najbolj priljubljene so teme o izobraževanju, življenjskem slogu, družbi in kulturi, tehnologiji, politiki, športu, pa tudi humoristične vsebine.

podkasti

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji