conv
Aktualno

Podeljene nagrade za najboljše regionalne dogodke

Na mednarodni konferenci industrije srečanj Conventa Crossover v Ljubljani so podelili tudi nagrade za najboljše regionalne dogodke Conventa Best Event Award. Med dobitniki so tudi trije slovenski projekti. 

Za nagrade se je v štirih glavnih kategorijah – B2B, B2C, B2E in Crossover – potegovalo 37 dogodkov iz 14 držav. Strokovna žirija je finaliste izbrala na podlagi strogih ocenjevalnih meril in tristopenjskega ocenjevanja po modelu 80/20 (strokovna žirija prispeva 80 % glasov, občinstvo na sejmu Conventa Crossover pa 20 %). Ocenjevanje je potekalo v živo, saj so morali finalisti svoj projekt žiriji in občinstvu tudi predstaviti.

Med nagrajenimi projekti so bili tudi trije slovenski. Skupni projekt sedmih partnerjev, dogodek »Texas Feels Slovenia«, je ocenilo 20 vodilnih globalnih strokovnjakov in ga uvrstilo na drugo mesto v kategoriji Crossover, ki nagovarja splošno in poslovno javnost. Obenem pa ga je občinstvo izglasovalo za najboljšega med vsemi prijavljenimi dogodki.

Na drugo mesto v kategoriji najboljši B2C dogodek se je uvrstil projekt »Spletne brihte«. V okviru projekta je A1 Slovenija v sodelovanju z zavodom Varni internet in agencijo Taktik slovenskim osnovnošolcem ponudil brezplačna izobraževalna doživetja o skritih pasteh spleta.

Med posebnimi nagradami, ki so jih podelili, je bila tudi nagrada za najboljši korporativni družbeno odgovorni projekt. Prejel ga je projekt »Evropska dekliška matematična olimpijada EGMO 2023«, ki so ga na dogodek prijavili v Sava Hotels & Resorts. Gre za mednarodno tekmovanje v matematiki, ki nagovarja srednješolke, katerih predanost matematiki presega običajen šolski program.

In zmagovalci so ...

Veliko nagrado je prejel madžarski projekt »Judit Polgár proti svetu«. Gre za edinstveno izkušnjo, ki je združila ljubitelje šaha po vsem svetu v igri, ki je povezala spletni in realni svet. Projekt je prepričljivo osvojil veliko nagrado in zasedel prvo mesto v kategoriji B2C.

Naziv najboljšega B2B dogodka leta 2023 je prejel češki projekt »Experience Opening Stora Enso«, na drugo mesto se je uvrstil finski projekt »Wärtsiläjev hibrid W25«, na tretje pa poljska promocija mesta Łódź med dogodkom Routes Europe 2023.

Naziv najboljšega B2C dogodka leta 2023 je prejel že omenjeni projekt »Judit Polgár proti svetu«. Na drugo mesto so se uvrstile slovenske »Spletne brihte«, na tretje pa slovaški projekt »Odpadnesh«.

Zmagovalec v kategoriji najboljši B2E dogodek leta 2023 je prejel litvanski projekt »Wishday«, na drugem mestu je slovaški »IBM Destination Apollo«, na tretjem pa litvanski »Kaj je rekla princesa«.

Med najboljšimi crossover dogodki leta 2023 je zmaga pripadla slovaškemu »Odpadneshu«, drugo mesto slovenskemu »Texas Feels Slovenia 2023«, tretje pa izraelskemu »3rd Bynet Expo«.

Občinstvo je najbolje ocenilo projekt »Texas Feels Slovenia 2023«, na drugo mesto so uvrstili »Wishday«, na tretje pa »IBM Destination Apollo«,

Podelili so tudi tri posebne nagrade:

  • Za kreativnost: »Judit Polgár proti svetu«
  • Za najboljši projekt korporativne družbene odgovornosti: »Evropska dekliška matematična olimpijada EGMO 2023«
  • Za najboljšo agencijo: Creative Pro Group, Slovaška

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji