mm
Aktualno

Osvežena Ljubljana: Skupaj pišemo zgodbe najlepšega mesta

V Plakatni galeriji TAM-TAM je na ogled razstava naslovnic glasila Ljubljana, ki so izšle po vsebinski in oblikovni prenovi glasila pred tremi leti.

Tri leta nazaj je Mestna občina Ljubljana (MOL) z agencijo PM, poslovni mediji osvežila podobo glasila Ljubljana, osrednji informatorja o življenju in delu v prestolnici, ki ga brezplačno prejmejo vsa gospodinjstva na območju Ljubljane.

Od oktobra 2020 do danes je izšlo že 30 številk prenovljenega glasila in prav vsako naslovnico so krasili obrazi prebivalcev Ljubljane, samo na eni je bila v fotografski objektiv ujeta stavba. »Ta čast je pripadla prenovljeni Cukrarni,« razložijo na MOL-u.

Ljubljana je med bralkami in bralci odlično sprejeta

Za zgodbo glasila Ljubljana stoji majhna ekipa, odgovorni  urednik glasila pa je Nenad Senić, urednik na agenciji PM, poslovni mediji, ki je ob tem dejal: »Moja dolgoletna želja je bila ustvarjati glasilo Ljubljana, saj je naše mesto polno zgodb in dogajanja. Tukaj se res lahko vsak počuti kot doma. Vesel sem, ker lahko soustvarjamo lepe zgodbe, predstavljamo številne izjemne posameznike in skupine ter tako med bralce širimo pozitivne zgodbe našega mesta. Skupaj z ekipo še vedno rastemo in se učimo, prepričan pa sem, da je pred nami še veliko odličnih številk glasila Ljubljana. Še posebej sem vesel, ker je glasilo med bralkami in bralci odlično sprejeto, saj je s tem naš namen dosežen. Pisati zgodbe o ljudeh za ljudi!«

Prvi vir informacij

Iz MOL-a so ob tem za MM dodali: »Od prenove naprej se opazno povečuje branost, prejemamo številne pobude, pohvale in predloge. To dokazujejo tudi ankete - glasilo je, ko sprašujemo o viru informacij o prestolnici, na prvih treh mestih. Skratka, glasilo služi sporočanju vseh novosti, poročilom projektov in napovednim. Najbolj pomembno pa je, da vsebino sestavljajo so zgodbe prebivalcev, Ljubljančank in Ljubljančanov.«

m

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji