The Ordinary
Aktualno

The Ordinary presenetil Londončane

Pri blagovni znamki The Ordinary, ki je zahvaljujoč TikToku čedalje bolj priljubljena tudi pri nas, so se odločili za zanimivo oglaševalsko potezo v Londonu. Po Temzi so namreč splavili 12-metrsko različico njihovega najbolj priljubljenega izdelka.

Aktivacijo so zasnovali ob ponovni predstavitvi svoje hialuronske kisline, ki je po njihovih trditvah zdaj še boljša – poslušali so namreč mnenja svojih uporabnikov in izdelek predstavili v nadgrajeni različici. Vsem, ki so plavajočo skulpturo ujeli v fotografiji in jo objavili na svojih družbenih omrežjih, bodo pri The Ordinary ponudili tudi brezplačne testerje izdelka. Dobili jih bodo, če bodo uslužbencem v kateri koli londonski trgovini, kjer prodajajo njihovo kozmetiko, pokazali svojo objavo.

Kako je bila videti "plovba", si lahko ogledate na povezavi.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji