The Ordinary
Aktualno

The Ordinary presenetil Londončane

Pri blagovni znamki The Ordinary, ki je zahvaljujoč TikToku čedalje bolj priljubljena tudi pri nas, so se odločili za zanimivo oglaševalsko potezo v Londonu. Po Temzi so namreč splavili 12-metrsko različico njihovega najbolj priljubljenega izdelka.

Aktivacijo so zasnovali ob ponovni predstavitvi svoje hialuronske kisline, ki je po njihovih trditvah zdaj še boljša – poslušali so namreč mnenja svojih uporabnikov in izdelek predstavili v nadgrajeni različici. Vsem, ki so plavajočo skulpturo ujeli v fotografiji in jo objavili na svojih družbenih omrežjih, bodo pri The Ordinary ponudili tudi brezplačne testerje izdelka. Dobili jih bodo, če bodo uslužbencem v kateri koli londonski trgovini, kjer prodajajo njihovo kozmetiko, pokazali svojo objavo.

Kako je bila videti "plovba", si lahko ogledate na povezavi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji