Super Bowl
Aktualno

Oglaševalski zmagovalci Super Bowla

Časnik USA Today vsako leto po finalu lige NFL oz. tako imenovanem Super Bowlu pozove bralce, naj glasujejo za najboljši oglas, ki se je vrtel med tekmo. Letošnji zmagovalni oglas je »Kot dober sosed« zavarovalniške skupine State Farm.

Super Bowl sicer velja za enega od dogodkov, na katerem se »obrne« največ oglaševalskega denarja. Ker je oglaševalski prostor omejen, se podjetja dobesedno borijo za to, da lahko z oglasom predstavijo svoje izdelke ali storitve gledalcem (letos naj bi jih bilo skoraj 124 milijonov). Visoke cene jih pri tem očitno ne ovirajo. Čeprav je že drugo leto zapored povprečna cena 30-sekundnega oglasnega spota znašala 7 milijonov dolarjev (6,54 milijona evrov), so se za oglaševanje odločili pri številnih blagovnih znamkah, med katerimi so Oreo, Pringles, Mountain Dew, Doritos, M&M in drugi. Pri oglasih so (kot vsako leto) številni stavili na to, da bodo pozornost gledalcev pritegnili slavni obrazi – na primer Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito, Christopher Walken, Ben Affleck, Beyoncé, Quinta Brunson, Jenna Ortega, Kate McKinnon in Jennifer Aniston.

Zmagovalci po izboru USA Today

Pri USA Today so letos pripravili že 36. tekmovanje Ad Meter, v njem pa je svoj najljubši oglas izbiralo več kot 160.000 ljudi. Na prvih pet mest so uvrstili naslednje oglase:

State Farm: »Kot dober sosed« (»Like a Good Neighbaaa«)

Dunkin’: »The DunKings«

KIA: »Popolna desetka« (»Perfect 10«)

Uber Eats: »Vredno si je zapomniti« (»Worth Remembering«)

NFL: »Rojen za igro« (»Born to Play«)

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji